3-11 Aralıkta İstanbul Kitap Fuarı 39.Kez Kapılarını Açıyor

 


Pandemi sebebi ile 2 senedir açılmayan İstanbul Kitap Fuarı 3-11 Aralık tarihlerinde kitapseverlere kapılarını açacakmış.Pandemi her sektörü vurduğu gibi kitap sektörüne de büyük zararlar verdi elbette.

Kitap fuarları açılıyor hoş tabi ama fiyatlar pek de iç açıcı değil. Çorum Kitap Fuarı'nda bunu net bir şekilde gördüm maalesef.

Fuarda 350.000 den fazla kitap olması ve yaklaşık 750.000 kişinin ziyaret etmesi bekleniyormuş.

Fuarda ayrıca Yunanistan, Arnavutluk, Kuzey Makedonya, Sırbistan, Hırvatistan ve Kosova'nın da içerisinde bulunduğu odak pazar ülkelerinden yetkililer, katılımcı yayınevleri temsilcileriyle birebir görüşmeler gerçekleştirecek, telif alışverişinde bulunacak. Almanya, İran, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ve Romanya'dan yayınevleri de fuarın uluslararası salonunda yer alacak.

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Fuarları merak etmeme rağmen hem çok kalabalık olduğu için hem de fiyatlar uygun olmadığı için gitmiyorum. Daha uygun fiyata verilmeyecekse fuar olmasının anlamı ne? Mecburen internetten en ucuz olanı almaya çalışıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef, ben de bunu anlamakta zorluk çekiyorum.Adı fuar ama fiyatlar maşallah

      Sil
  2. kitaplar şehre geri dönüyor diyor ama fiyatlar artmaya devam ediyor

    YanıtlaSil
  3. Fiyatlar memnun etmez ama orada gezmek bile insanı mutlu eder. Bu yüzden fuarlar her zaman olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten gezipte kitap almadan duramıyor insan, dediğiniz gibi gezmek çok güzel ve eğlenceli oluyor

      Sil
  4. Gidip gezmeyi, akşama kadar kitapların arasında olmayı çok isterdim:)))

    YanıtlaSil
  5. Geçen öylesine girdiğim kitapçıdan bile gram keyif alamadım fiyatların saçmalığı yüzünden buradan hiç keyif alamam sanırım. En iyisi onlayn kitapçılarda keyif sürmek. :)

    YanıtlaSil
  6. okumak istediğim yeni kitaplar 100 150 lira :) balkan ülkelerine odak pazar demişsin, yeni bir oluşum mu var ki balkanlarda :)

    YanıtlaSil
  7. Geçmişte kitap fuarı Tepebaşı'ndayken giderdim. Beylikdüzü'ne taşınınca gitmek hayal oldu. Bu sene de gidemem. Pazara farklı ülkelerden daha çok kitap girmesi istenilen bir durum. Telif anlaşmaları verimli olsun dileyelim :)

    YanıtlaSil
  8. Fiyatlar ve kalabalıktan dolayı ben de kitap fuarlarına bir süredir katılmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denk geldikçe katılıyorum ama birdaha katılırmıyım bilemedim

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..