U.Poznanski-Erebos (Fantastik-Macera)


Tek kelimeyle harika bir romandı.Neden geç kalmışım şu zamana kadar bunu okumakla anlamıyorum.Bu kadar zekice bir kurguyla karşılaşacağım aklıma gelmezdi.Kitabı okurken Açlık Oyunları'nı okuyor gibi hissettim kendimi.Az da olsa çağrıştırıyor.Açlık Oyunları'nı beğendiyseniz bu da emin olun çerez niyetine gidecektir.

Sanal Dünya ile gerçek Dünya'nın birbirine karıştığı muazzam bir yapıt olmuş.Bir sonraki sayfada neler oluyor acaba diye elimden bir türlü bırakamadım.İlk okumaya başladığımda şöyle bir göz atayım nasılmış dedim.Elime aldım bir baktım ki 200 sayfayı devirmişim.O derece güzel bir roman.Günümüz Teknolojisinin ne denli geliştiğini bu romanı okuyunca daha iyi anlayacaksınız.Online oyun sevenler ise bu romanın müptelası olabilir,haberiniz ola:)
Online oyun oynamayı sevmeyen  ben bile çok etkilendim açıkcası.Konudan çok az bahseetmek istiyorum:

Nick adında gençlik çağlarında olan bir öğrenci ile başlıyor roman.Nick okulun basketbol takımında oynamaktadır.Antremana gelenlerin sayısı gün geçtikçe azalmaktadır.Ayrıca okulda son zamanlarda tuhaf şeyler olmaktadır.Devamsızlık oranı gittikçe artmaktadır.Öğrenciler biranda değişmektedir ve başkalarıyla muhabbetleri sekteye uğramaktadır.Nick bir süre olanları izler.Bu olanların sebeblerini araştıracaktır.Bir süre gözlem yapar ve ortalıkta bir dvd nin döndüğünü anlar.Öğrenciler birbirlerine dvd vermektedir.Ancak içerisinde ne olduğunu kimseye söylemezler.Nick acaba bana neden bu dvd den vermiyorlar diye düşünmeye başlamışıtr.Birgün bu dvd den ona da verirler ve meraka kapılan Nick dvd yi alır ve bilgisayarına takar.Ne olduysa bu andan itibaren olur.Soluksuz bir macera ve aksiyon bu dakikadan sonra bizi beklemektedir.

Bu romandan sonra yazarın başka kitabı varmı diye biraz araştırdım ama bu ilk romanıymış zannedersem.Olsaydı hemen diğer kitaplarını da alacaktım.Okumayanlar varsa derhal okusun derim.Çok güzeldi gerçekten...

KİTAPDAN:
Bu bir oyun,
Seni izliyor,
Seninle konuşuyor,
Ödüller dağıtıyor,
Seni test ediyor,
Tehditler savuruyor,
Onun tek bir amacı var:
Seninle oyun oynamak istiyor.
Oyuncularıyla oynayan bir oyun!
Bu oyunu oynayacak kadar cesur musunuz?


Aklınızı sürekli meşgul edecek, etkisinden günlerce kurtulamayacağınız ve size baştan sona tırnaklarınızı yedirtecek kadar sıradışı, gizemli, heyecan ve gerilim yüklü bir roman arıyorsanız Erebos tam size göre...

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Tanıtımlarınız ve yazılarınızı severek ve ilgi ile takip ediyorum. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun hocam eksik olmayın,bende sizin hikayelerinizi okuyorum,sevgiler..

      Sil
  2. Vay be... Nasıl yazdıysan beni dahada heyecanlandırdın.Listeme ekledim.Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısın.Son günlerde okuduğum,en heyecan verici kitapların başında geliyor..

      Sil
  3. Ben de online oyunları pek sevmeme rağmen çok beğenerek okumuştum. Online oyun hastaları için bir şaheser bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum,çok akıcı ve etkileyici bir kitapdı.Yorumun için teşekkürler...

      Sil
  4. tanıtım için teşekkürler notumu aldım ;) okuyacağım :)
    bu arada hoşlanır mısınız bilmem ama miminiz var bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanızı şiddetle öneririm.Bu arada mimlere cevap yazmıyorum ya kusura bakmazsın umarım..

      Sil
  5. vaaov merak ettim bu kitabı ,
    sen maaşın yarısını kitabamı yatırıyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yarısını değil de bir kısmını yatırıyorum:)

      Sil
  6. hımmmm nasıl atlamışım ben bunu tüh bana.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Woww konu süpermiş... İlk fırsatta alıp, okuyacağım... Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu ve kitap muhteşemdi.Beğeneceğine eminim.Yorumun için ayrıca teşekkürler...

      Sil
  8. hayatım boyunca okudugum en guzel kıtap. aldıgım ılk gun gece uyuyamadım kalkıp gece okudum ve bıtrdıgım gunden berı kendıme gelemıyorum bu kıtabın dvamı yok mu hayatımda buyuk eksıklık hıssdıyorum.ve emın olun ruyamda erebos oynuyorum:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok güzel bir kitap.Keşke böyle bir oyun olsa da oynasak ama değil mi:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..