Film Arası-Titanların Savaşı 2-Clash Of The Titans 2(3d)


Bir süredir izlemek istediğim bir filmdi,bugüne nasipmiş.İlk defa bir filmi 3 boyutlu izledim:).Teknolojiyi geriden takip edenlerdenim anlayacağınız:)

3 boyutlu izlemek gayet güzelmiş.Özellikle Ares'in gökden indiği bir sahne vardı sanki taş benim kafama çarptı .O ne etkili bir sahneydi.3 boyutla resmen filmin içinde gibi hissediyor insan kendini.Cronos'un elinden çıkan ateş üstünüze doğru gelirken müthiş bir heyecan duyuyorsunuz.Konusu ise malum.Yunan Mitolojisimdeki bazı  Tanrıların Titanlara yani Cronos'a karşı savaşını konu ediniyor.Kardeş olan Hades ve Zeus bir olup babaları olan Cronos'a karşı mücadele ediyorlar.Zeus'un 2 tane oğlu vardır.Birisi babasının yanında yer alır bu şavasta.Diğeri ise yani Ares babasına ihanet eder ve Cronos'un yanında yer alır.

Müthiş görsel efektlerin olduğu bu filmi çok beğendim.3 boyutlu olması ile tadından yenmiyor.Tavsiye edilir...

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Niye bütün üç boyutlu filmler bilim kurgu ya da fantastik :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü o temalara daha uygun.Patlama felan oluyor ya insanı içine çekmesi için daha iyi oluyor.Mesela bir patlama olduğunda uçan nesneler üzerine geliyor gibi oluyor.Örneğin aşk filmi olsa 3d tatmin etmez insanları.Titanic'in gelecek 3d filmi.Ondaki o batma sahnelerini çok merak ediyorum 3 boyutlu harika olur diye düşünüyorum...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kusura bakma,mimlere cevap vermiyorum.Kızmazsın umarım..

      Sil
  3. İadei ziyarete geldim bu filmi izlemek 3 boyutlu çok hoş olsa gerek.
    Hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  4. olamaazz bende mimlemiştim semi :/

    YanıtlaSil
  5. üç boyut şaane ya.
    ondan sona diğerleri hiç çekilmiyo artık.
    :)
    bu filmi de kaç gündür hep kaçırıyom.
    sıkı olacağı belliydi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Artık 3d izleme kararı aldım ve Titanik'i bekliyorum:)

      Sil
  6. titanik çok yerde başlayalı 10 gün oldu ama senin şehrine henüz gelmemiş olmalı. titanik 3d izleyince insanın sürekli tuvalete gidesi geliyo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet burada daha yok.Öneriyormusun yani tuvalet felan yoksa:)Ha tamam deniz sallayınca insanın midesi bulanıyor yani ha:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..