Kız Ve Kurt


Adından da anlaşıldığı üzere kız ve kurtun enteresan ilişkisine tanık oluyorsunuz.İlgimi çekti ve bir izleyim bakalım dedim.Eh fena değildi ama Edebiyat'ın doğasına aykırı arkadaşım bu:)Kırmızı Başlıklı Kız'ı kırk yıl düşünsem böyle hayal etmezdim:)Filmin sonu ise çok bombaydı.Bizim şirin kırmızı başlıklı kızımız büyümüş de aşık bile olurmuş.Ama olamaz kırmızı başlıklı kız kurta aşık olamaz,bu doğaya aykırı.Ve hatta kurttan çocuğu olamaz .Filmde oluyor ama.Adı üstünde film canım.Ancak hikaye çok farklı kurta aşık oluyor ama öncesinde çocuk kurt değildi:).


Polisiye-Gerilim filmlerinde ya da kitaplarında katilin kim olduğunu merak ederiz ya.Heyecanla bekleriz kim diye.Burada da Kurt'un kim olduğunu merak ediyoruz:)

Alacakaranlık serilerine ket vurmuş sanki film.Gerçi orada vampir ile kızın aşkı vardı ortada burada da kurt adam olsun ne farkeder:)Çok da güzel bir film diyemeyeceğim ama Kırmızı Başlıklı Kız severler okurlarsa bir şey kaybeymezler.Son olarak kız ile babası arasındaki bir diyalaog:

Kız:''Tanrı gerçek olmalı ki sen bir Şeytansın''
Baba:''Ama sen de benim kızımsım''

Nasıl bir muhabbetse:)

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Güzel , sıkıcı değildi . Evler ,doğa filmdeki engelli oğlan ve köyün yönetimi bakımından daha önce izlediğim ''Köy'' filmini anımsattı sık sık...
    Kurt hiç düşünmediğim biri çıktı...
    Valeriyi daha önce'' Juliet'e Mektuplar'' filminden hatırlıyorum,izlemediyseniz tavsiye edilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o filmi de not aldım,teşekkürler.Evet köyün ortamı güzeldi yani doğa olarak:)Kurt benim de hiç düşünmediğim biri çıktı.

      Sil
  2. Ben izlemediğim için bilmiyorum, kırmızı başlıklı kız nasıl kurda aşık olur yahu:)))?ilginç bir film olmalı...:)

    YanıtlaSil
  3. Bu filme sinemada gitmiştim.Çünkü benim de öğrencilerimin de en sevdiği masaldır :)
    Ben çok sevmiştim filmi.Ardından da kitabını okumuştum.Kitabı film kadar güzel değildi bence..
    Bu arada Kızın babası zaten Alacakaranlıktaki Bella'nın da babasıydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim masaldı.Alacakaranlık izlemediğim için o konuda yabancıyım biraz ama aydınlanmış olduk,sağol...

      Sil
  4. çok hoş ve sürükleyici bir filim olsa gerek
    ellerinize sağlık:)
    saygılar...

    YanıtlaSil
  5. neler hayal ediyolar diy mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma.Alice Harikalar Diyarı'nın oyununu yapmışlardı ve Alice'i yaratık yapmışlar inanabiliyormusun:)Korku filmi gibi..

      Sil
  6. Kitap tanıtımlarınıza teşekkür ediyorum. Emeğinize kaleminize sağlık diyorum. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hocam,sizin de yüreğinize sağlık...

      Sil
  7. güzel görüşleriniz ile sayfamı şenlendiriyorsunuz..
    :)
    kaleminize sağğlık..
    mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  8. film ile ilgili hiç bir fikrim yok maaleseeff:(
    ,kitap görüşleriniz çook etkiliyor beni..
    sayenizde çok hoş kitapplar ile tanıştım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için ben teşekkür ederim aslında:)O kadar güzel şeyler yapıyorsunuz ki şenlendirmemek mümkünmü:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..