Tami Hoag-Ölümden Daha Derin (Polisiye-Gerilim)


Yine bir solukta okunacak Tami Hoag klasiği.Polisiye Gerilim'in kraliçesi Hoag yine iş başında:).Kitabın sonunda küçük bir mantık hatası olsa da hoşuma gitti benim bu roman.Polisiye-Gerilim sevenlerin kaçırmaması gerekiyor diye düşünüyorum.Hoag'a devam.Diğer kitaplarını da alıp biran önce okumak istiyorum.Ama şunu belirtmeliyim ki şu ana kadar okuduğum en iyi kitabı Psikopattı.Konudan yüzeysel olarak bahsedecek olursak:

Karşımızda yine sapık bir katil var.Ancak bu sefer method biraz farklı.Kurbanlarının görmesin diye gözünü yapıştırıyor,duymasın diye de kulağını deliyor.Birgüzel de bıçaklıyor hertarafını.Yalnız bu bıçak darbeleri bu sefer rastgele değil.Uçlarını birleştirince manyak bir manzara bizi bekliyor(Söylemeyeceğim:)

Tommy,Wendy ve Dennis henüz ilkokul öğrencisidir.Dennis'in kişiliği biraz bozuktur.Okula yakın bir yerde bu 3 çocuk parkta yürürken biraz açılırlar ve ormanlık bir alana gelirler.Bir çocuk daha bunları takip etmektedir ve sayı 4 olur.Dennis parkta bir kadın cesedi bulur.Ceset tanınmayacak hale gelmiştir.Gözleri yapıştırılmış ve bıçak darbeleri ile delik deşik olmuştur adeta.Dennis ondan bir parça almayı ihmal etmez tabi:)Bunu duyan şerifler tahmin edersiniz ki katilin peşine düşeceklerdir.Ancak katil çok zekidir ve arkada hiç delil bırakmaz.Okuldaki öğretmenleri Anne bu olaydan sonra çocuklarla yakından ilgilenmektedir.Ancak bu olay çocukların hayatını derinden etkileyecek ve inanılmaz bir hale sokacaktır.

Tavsiye ediyorum bu romanı.Okuyun pişman olmazsınız:)

Yorum Gönder

39 Yorumlar

  1. Sizin tavsiye ediyor olmanız ve konusu çok ilgi çekti. Mutlaka alıp okucam. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Tami Hoag'ı illa okutacaksınız :) Okuduğunuz Tami Hoag romanları hakkında hep olumlu konuştunuz, sizin polisiye zevkinize güvenen bize de okumak kalıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Polisiye türündeki kitapları şimdiye kadar Ahmet Ümit'ten okumuştum. Ahmet Ümit'in yanına bir de Tami Hoag'ı ekleyelim bakalım. Bu arada ben bu yazarın adını ilginç ama ilk defa duyuyorum. Konu itibariyle de ilgi çekici birşeye benziyor. Okumakta yarar var :) Paylaşım için de çok sağolun :))

    YanıtlaSil
  4. Ahmet Ümit okumak nasip olmadı daha ama en kısa zamanda okuyacağım.Türk Polisiye Gerilim yazarı olarak Osman Aysu'nun da epey kitapları varmış.Bugün onu da denemek için bir kitabını aldım.Polisiye gerilim türü kitaplardan hoşlanıyorsan Jean Christophe Grange kitaplarını okuyabilirsin.Bu konu da duayendir kendileri...Tami Hoag'a gelecek olursak:Bayan olup da bu denli vahşet uyandıran şeyleri yazmak pes doğrusu:)Tess Gerritsen kitaplarını da unutmamak lazım her nekadar Tıbbi Gerilim yazsada:)

    YanıtlaSil
  5. Osman Aysu'nun kitaplarını hiç okumadım. Ama Ahmet Ümit konusunda kendimi aştım neredeyse... Okumadığım kitabı kalmadı gibi bişey. (Son kitabı hariç)Jean Christophe Grange kitaplarının hemen hepsini okudum :) Bilmediğim başka yazar tavsiyesi alalım lütfen :) Valla bunun kadını - erkeği yok. Kadın işin içine daha fazla renk katabiliyor, bir erkeğe nazaran. Erkeklerin bakış açısı daha vurdulu, kırdılı oluyor ne de olsa. Kabul etmek lazım :) Ben bu aralar Agatha Christie kitaplarıma geri dönücem sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene sende bizdensin.Polisiye-Gerilim okumak bambaşka birşey.Bilmediğin başka yazarlar var mı ki:)Michael Palmer,Harlen Coben,max chattam,Dean Koontz aklıma şuan için bu yazarlar geldi ama:)Kadını erkeği yok haklısın.Kadınlarda bayağı seviyeyi üste çıkardı.Agatha Christie'nin bütün romanlarını okumayı düşünüyorum bende...

      Sil
  6. Kitap tanıtımlarınızı severek takip ettiğimi bilmenizi isterim. Çalışmalarınız çok güzel. Lakin, toplumsal ve güncel konuları ele alan kitapları da zaman zaman tanıtırsanız sevinirim şahsen. Tabii tanıtıyorsanız bu düşüncemi yok sayın:) Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız hocam bu aralar güncel olaylarla ilgili kitaplara pek bakamadım ama okuyunca tanıtacağım.Yorumunuz için teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  7. Sizin kitap okuma hızınıza yetişme imkanımız yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o kadar hızlı değilim bu konuda.Kitap Eylemcisi var işte onu tebrik etmek lazım asıl.Onun gibi okuyan görmedim daha:)

      Sil
    2. Bulamadım kitap eylemcisinin ,
      bloğunun tam adı nedir bir bakalım :)

      Sil
    3. http://kitapeylemi.blogspot.com/ Adresi bu ve göreceksin ne kadar hızlı okuduğunu:)

      Sil
  8. polisiye gerilim tam benlik hiç okumadım bu yazarı. bloga göz gezdirdim de bilmediğim ne çok yazar varmış iyi ki keşfetmişim bu blogu aydınlandım :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,yeni yazarları tanımanıza vesile oluyorsak ne mutlu bize...

      Sil
  9. Merhabalar, blogumu ziyaretin için teşekkürler. Bende konu kitap olunca , hemen izleyicin oldum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. GENE ÇOK HOŞ PAYLAŞIM
    :)
    OKUYUP DERS ÇIKARILMASI ÇOK ÖNEMLİ
    ELLERİNİZE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  11. hiç polisiye kitap okumadım ama çok istiyorum en azından bir tane okuyayım,bana en iyisini önerseniz bende not etsem ve alsam,teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok var ki.O zaman Tami Hoag-Psikopat bunu al oku...

      Sil
  12. Kitapların efendisi :)
    bitmedimi bu kitap ,hayrett! :))
    yeni kitap nerede :)

    YanıtlaSil
  13. ha ha ha çok ağır okuyorsun çooook.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın iş,güç ancak marjinal zamanlarda kitap okuyabiliyoruz napalım:)

      Sil
  14. heeey bi saniye tamam kitabı okuma ama bi iki şey sölüyim kitap hakkında. roman, bale, edebiyat, şiir ve aşk romanı. siyaset yok. bolşevik ihtilali filan yok. 2 dünya savaşı sonrası gibi başlıyo zaten. ama stalin dönemi baskısından kaçan bir balerin var evet. ama bunlar bir dekor sadece. zaten romanı bir amerikalı yazmış. ne kadar siyaset olabilir ki. :) siyaset açısından sevilmeyebilir rusya. ama edebiyatları müthiş. örneğin tolstoy. ayrıca, insanları, halkı, siyasetten, yöneticilerden ayrı tutmalıyız bence. insanı açıdan bakarsak evet büyük trajediler yaşanmış. yani bu romanda da bir hayat trajedisi var ve rusyanın 1950'ler dönemi bir fon sadece. yani öle işte.
    :)
    oku diye sölemedim bak. roman iyi. edebiyat iyidir. :)))

    YanıtlaSil
  15. Uzun zamandır bekliyordu bu kitap kitaplığımda. Tavsiyenizle okuma sıramda önlere çekmeliyim. :) Paranoya ve Psikopat'ını okuyup çok beğenmiştim ama bunu neden erteledim, bilemiyorum. :)
    Gözlerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,güzel yorumunuz için.Ayrıca Hoşgeldiniz...

      Sil
    2. Teşekkür ederim, hoşbuldum... :)

      Sil
  16. Başarılar Kardeş Teşekkür...

    YanıtlaSil
  17. Başarılar teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  18. Başarılar Saygılar Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. sonu böyle bitmemeliydi peter cranenin niye böyle bişey yaptıgı ve nasıl sakladığı yazmalıydı begenmedim sonunu ben zaten kitabın 100. Sayfasında anladım katilin kim olduğunu ama neden yaptığını ögrenmek için büyük bir merakla okudum oda maalesef yazmıyor :(

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Genel anlamda güzel bir kitap bence;)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..