Çok Yönlü Blogger Ödülü



İlk ödülümüzü de aldık.Sağolsunlar Deeptone,Aradia's Chants ve Senden Benden Bizden beni bu ödüle layık görmüşler:) Aslında mim ve bu tarz konulara cevap yazmıyorum ama bu seferlik yazalım:)


Kural gereği benim de bu ödülü 11 arkadaşıma göndermem gerekiyor ama ben ayrım yapamadığım için herkese gitsin:)

Şimdi kendimizle ilgili yedi gerçeği yazmamıs isteniyor.Hmm bir düşünelim o halde.
1-Kitap okumayı çok seviyorum herhalde belli oluyordur:)
2-Hayal gücüm bir hayli gelişmiştir.Olmadık zamanlarda inanılmaz şeyler düşünebiliyorum:)
3-Yalandan nefret ederim.Herzaman doğru konuşmalı insan
4-Müzik dinlemeyi ve gitar çalmayı çok severim
5-Sakin bir kişiliğim vardır,yapdığım meslekle zıt orantılı olsa da:)
6-Geceleri  film izlemeyi severim.Bir de polisiye-gerilim ve korku filmiyse tadından yenmez.
7-İkiyüzlü ve dedikoducu insanlardan nefret ederim.

Son olarak ödül veren kişi ya da kişilere teşekkür etmeyi unutmayın.Deeptone ,Aradia's Chants ve Emine Öztürk'e teşekkürler:)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Tebrikler:)yalandan, iki yüzlülükten nefret etmek konusunda da tebrikler çünkü hakikaten en nefret edilecek iki şey...kitap sevin malum ama gitar çaldığını da öğrenmiş olduk ne güzel:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için sağolun.Gitar çalmayı gerçekten çok seviyorum:)

      Sil
  2. hayırlı uğurlu olsun,ben hala yayınlayacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınız gerçekten çok güzel Macbook Servis olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..