Başta Öğretmenlerimizden Sonra Bunlardan Öğrendik Okumayı-Yazmayı

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Hay allahım ya,nerden buldunuz bunları,30 yıl öncesine gittim:)) Eski bir arkadaş gibi. Hepsini hatırlıyorum resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hatırlıyorum.Var mı Cin Ali serisi gibi,hey gidi hey:)

      Sil
  2. Çok güzel bayıldım. Harikasın :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yaşınız itibari ile mi bilmiyorsunuz acaba?Bizim zamanımızda başka kitap yoktu ilkokulda okumayı öğrenmek için:)

      Sil
    2. yaşım çok genç değil ama ilkokul 1 e gitmediğimden dolayı ne cin ali bilirim ne çubuk ne fasulye ne kırmızı elma :)

      Sil
    3. Tamam o zaman anladım:)Bak bir de okuma fişleri vardı.Işık ılık süt iç,Ömer mısır ye felan:)

      Sil
  4. Cin Ali serisi hala kitaplığımda yerini aldığı günden bu yana durmakta, zaman zaman gülümsemektedir:)
    Tanıtım ve hatırlatma için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam Cin Ali'yi görmek beni şaşkınlıkla karışık sevindirdi diyecektim,sizin yorumunuz daha bir güzel geldi.Hala duruyor olmaları ne güzel,can-ı gönülden tbrk ediyorum sizi:)

      Sil
    2. Benimkiler durmuyor ya.Neredeler acaba:)Keşke bende saklayabilseydim.Hocam tebrik ediyorum sizi.

      Sil
  5. ha ha ha çocukluğunu özledin galibağa.
    :)

    YanıtlaSil
  6. :)) Bnede de serisi vardı:))
    olmaması imkansız zaten :))
    ilham kaynağım:))))
    Ali topu tut, tut ali tut :))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..