Dean Koontz-Şeytan Tohumu (Bilimkurgu-Korku)


Okuduğum ilk Dean kitabı.Zannedersem Dean okumaya yanlış kitabı ile başlamışım.Dean'ın iyi kitapları olduğunu duymuştum ama bu kitap tam bir fiyasko.Bu kadar saçma bir konusu olan kitap olabilir mi acaba.Bilimkurgu yapayım derken batırmış resmen yazar.Bu kadar basit bir kitap yani.Yazmak için yazılan kitaplardan nefret ediyorum.Tamam bazı yerleri heyecanlı kitabın ama bütünü ele alırsam koca bir vasat....

Normalde kitapları tanıtırken konularından az da olsa bahsederim ama bu kitabın konusundan gerçekten bahsetmek istemiyorum.Ne o canım öyle elektronik bir paçavra insanın vücudunu ele geçirmeye çalışıyor.Yok o değilde nasıl insan gibi düşünebilir bir program:)Onu da geçtim bu program insanın beynini ele geçiriyor ve başka kadını hamile bırakıyor.Neymiş efendim hamile kalan kadının içindeki çocuğa kendi programını yükleyip insan olacak bizim program peah:)

Bahsetmeyeceğim dedim ama bir anlık sinirle bahsettim konudan:)Okuyup okumamak size kalmış artık.Hayırlı günler...

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Ne okuyorum kısmında görmüştüm bunu, açıkçası yorumunu bekliyordum :)
    ama sanırım dokunmayacağım bu yazını okuduktan sonra ahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın dokunma:).Müthiş bir hayal kırıklığına uğrarsın yoksa:)Acayip bir saçmalık bu:)

      Sil
  2. Hiç okumayı düşünmemiştim ama bu yorumdan sonra düşüneceğim varsa da düşünmem :D

    YanıtlaSil
  3. ha ha dean koontz en iyileri.
    ama bunu hatırlamadım.
    en az elli kitabını okudum.
    bak çeviriden de olabilir.
    bu tür kitapları bazen berbat çevirmenlere veriyolar.
    eski kitaplarından başlaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri ile alakası yok ya.Çeviri iyi de benim seçim yanlış.O kadar kitabının arasından en lanet kitabını seçmişim ya haha:)

      Sil
  4. Hayal gücü işte ya da güçsüzlüğü mü :) Ben MAske ' yi okumuştum ,güzel gelmişti, iyi film olur bundan demiştim:)

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabın da filmi varmış ama izlemeyi hiç düşünmüyorum:)Maske güzeldi ama.

    YanıtlaSil
  6. Filmini izlemiştim ben beğenmiştim tamam çok harika değilde
    zaman geçirmek için gider, arada kaynar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirse artık ama sanmıyorum izleyeceğimi:)

      Sil
  7. Nöbet isimli kitabını okumuştum .
    En iyi kitabı o diyorlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da en kötü kitabı olsa gerek.Şanssız bir seçim olmuş:)

      Sil
  8. Uzak durulacaklar arasına eklendi :)) Teşekkürler yorum için.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..