Sonunda Hastalıktan Kurtuldum.Oh be:)


Yaklaşık 10 gündür büyük bir hastalık geçirdim ve bu illettle cebelleştim.Yediğim iğneler ve serumlardan sonra nihayet eski sağlığıma kavuşmak üzereyim.İnsan hastayken gerçekten sağlığının değerini daha iyi anlıyor.Bu süre boyunca geceler canımı okudu.Ateşim 40 lara vuruyordu.Ah ne kötü günler di hatırlamak bile istemiyorum.Bırakın kitap okumayı gözümü açamadım bu süre zarfında.Şu anda yendien kitap okuyabilme mutluğuna kavuştum.

Bu süre zarfı içerisinde başımda adeta nöbet tutan,bir an olsun yanımdan ayrılmayan karıma çok  ama çok teşekkür ediyorum.O ve duyarlı doktorlarımız olmasa bu hale zor gelirdim.Hani evlenirken hastalıkta ve sağlıkta,iyi günde ve kötü günde beraber olmak için yemin ediyoruz ya.İşte bunu daha iyi anladım şimdi.Ne mukaddes bir kurummuş bu evlilik...


Herkese bol sağlıklı günler dilerim...

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun. ben sizi bayan sanıodum bu arada:) evlilik candır

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun :) aramıza dönmene sevindim :) eşine çok selamlar :)

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun,allah acil şifalar versin size ve sizin gibi hasta olan herkese..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun , eşinizin de yüreğine sağlık, şimdi okuma zamanı o halde , sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okumayı çok özledim.Hemen başladım zaten:)Teşekkürler...

      Sil
  5. Geçmişler olsun,
    bak kıymet bil hastalığında biz karşıdan baktık ,
    arkadaşım yanındaydı ona göre :)
    Kadınların hastalığı bile sessizdir
    erkekler çokta mızmızdır arkadaşım ,
    iyi bir tatil lazım size:))
    sevgiler hep iyi olun sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol:)Bak mızmızlık konusunda yanılıyorsun(Benim açımdan)Ben normal hastalıklara hastalık gözüyle bakmam.Canım tatlı değildir yani.Ama bu sefer mahvetti beni:)Normalde ufak tefek şeyleri sallardım ama ateş 40 çıkınca fena oldu ya.Tatil işi eylüle sarktı malesef:(

      Sil
    2. Olsun geç olsun,
      iyi olun da
      hasta olanın yanında bakan da hasta oluyor,
      vardır her işte bir hayır ne diyelim çok geçmiş olsun...
      kendine dikkat et....

      Sil
  6. çok çok geçmiş olsun.
    bol bol kitap okuyup kendine gelirsin artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın.Kitaplar beni eski formumuma getirecektir:)

      Sil
  7. Geçmiş olsun..eşinize selam sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun" Kitap Cumhuriyetim". Sağlığına kavuşmana sevindim. Selamlar...

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun bizi postlarınızdan mahrum bırakmayın:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çook geçmiş olsun Kitap Cumhuriyetim. Allah bir daha göstermisin.
    Ne güzel bir dayanışmadır evlilik ama en önemlisi kişinin duyarlı olması.
    Eşinize de selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun,teşekkürler.Haklısınız duyarlılık ve saygı gerçekten çok önemli...

      Sil
  11. Geçmiş olsun, ben de sizi bayan sanıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zannedersem tamamen şablonla alakalı.İlk açtığımda herkes bayan sanıyordu:)

      Sil
  12. ha haaaaa beni karıma ve türk doktorlarına emanet edin diyorsooon.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Çok çok geçmiş olsun , iyileşmene sevindim .
    Eşine ayrıca selamlar.

    YanıtlaSil
  14. Kaç gün geçmiş ben bunu yeni görüyorum. Tatilde olduğum zamana denk geldi sanırım. Kusura bakmayın. Çok geçmiş olsun. Kendinize dikkat edin. ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kardeşim,düşünmen yeterli,eyvallah...

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..