Koku Filmi(Korku-Macera)




Alman yazar Patrick Süskind'in Koku adlı romanından uyarlama,güzel bir film olmuş.Romanı okumadım ama filmini dün izledim:)Aslında genelde romanı okuduktan sonra filmini izlemeyi seviyorum ama bu sefer böyle oldu.

Enteresan bir konusu vardı filmin.Doğuştan müthiş bir koku alma duyusuna sahip olan Jean Baptiste Grenouille,yeni kokular üretebilmek için cinayet işlemekten çekinmez.Bir gün kendi kokusu olmadığını anlayan Grenouille'nin dünyası başına yıkılır adeta.Kendine koku oluşturmak için güzel bayanları öldürmeye başlar ve onlardan tabiri caizse parfüm yapar ve kokularını vücuduna sürer.Çok sapık bir katilimiz var bu filmde.Kadınlardan parfüm yapma aşaması ise bir hayli iğrençti:)

Film güzeldi bence.İzlenebilir...

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. İğğğ)):) tahmin edebiliyorum:)) koku konusunda bende çok hassasım ofss her kokuyu da almak zorunda değilim çok kötü bir durum:(

    YanıtlaSil
  2. Ben yıllar önce kitabını okumuştum. Parick Süskind in yazım dili bir harika.. Filmini daha sonra seyrettim. İnanın kitabı çok çok daha mükemmel.. Olayların dehşeti ve derinliği ve katilin psikolojisi kitapta daha iyi anlatılmış.. Kesinlikle tavsiye ediyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bu sefer bir ilk yapıp,romanı da okuyum,filmden sonra.Tavsiyeniz için teşekkürler..

      Sil
    2. Ben de malesef filmini izledim, kitabını okuyamam artık heyecanı kaçtı:) Filmi beğendiğime göre kitabı çok çok beğenirdim ama napalım:)

      Sil
  3. filmi izledim. acaba o çocuk kötü şartlarda doğmasa yine de öyle sapık bir insana dönüşür müydü? diye merak etmiyor değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence dönüşmezdi.Koku duyusu yine iyi olabilirdi ama insan olurdu en azından:)

      Sil
  4. mimledim siiiziii..:))
    Haydi buyrun gelin. Çok zevkli birşey için mimledim...:))
    Tanıştığıma çok çok memnunum. Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyide sizin adres ne isminize tıklayınca google+ çıkıyo sadece..

      Sil
  5. Bende yıllar önce kitabı okumuş ve beğenmiştim. Filmini izlemeyi düşünmedim. Okuduklarımı kendi zihninde canlandırmak daha güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız aslında ama insan filmini de merak ediyor:)

      Sil
  6. okuduğum ama izlemediğim filmdir kendileri, inş izleme şansına kavuşurum ama kitabı okuduktan sonra pek sıcak bakmıyorum açıkçası okumadan izlemek daha iyi sanki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bir kitabı tam olarak yansıtamıyorlar hiç bir zaman filmlerde.Ama kitabı daha bir vahşi gibime geliyor:)

      Sil
  7. kitap da iyi film de.
    film korkunç ama.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Kitabını okumak için almıştım. Daha sonra kızım filmini izlemem için bana almış ama ben henüz kitabını okumadığım için filmini izlemiyorum. en kısa zamanda kitabını okuyup filmini izleyeceğim

    YanıtlaSil
  9. clive barker.
    h.p. lovecraft.
    öğütlerim.
    :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..