Okumak!!!



NOT:ALINTIDIR,EDEBİYAT KULÜBÜ..

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. KESİNLİKLE ÖYLE ,İNSAN OKUMAYA BAŞLAMAYA GÖRSÜN,AKIP GİDİYOR,AMA BİR DE BIRAKINCA ELİNE ALMAK ZOR OLUYOR ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben okumaya başladığımdan beri bırakamıyorum.Bu söz tam benlik aslında:)

      Sil
  2. Tamamen doğru bir söz. Şu bilgisayar okumayı öldürüyor bence. Bizim eve genç biri gelince çok şaşırıyor. Salonda kitaplık ve kitapların ne işi var diye soruyorlar. Benim pc başındayken bile kitap kucağımda oluyor bazen. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen internet ve türevleri insanı çok oyalıyor ve okumayı azaltıyor.Benim evdeki kitaplığı gören arkadaşlarımda bu kitapların hepsini okudun mu diye soruyorlar:)

      Sil
  3. Bu söz Senin için yazılmış olsa gerek :))

    YanıtlaSil
  4. Bu barut meselesini herkes anlayamıyor sanırım.

    Bana gelen tepkilerden en çok duyulanı "Bu kadar çok okumaya devam edersen alim olacaksın."

    :)

    Kitap bir yaşama biçimi oluyor okuyucusuna...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye de acı gerçeklerden birisi malesef.Okuyan sayısı az olduğu için bu tip düşünceler yaygın haliyle.Bana da aynısını söyleyen çok oluyor.Birde kitap okuyacağına film izle daha iyi diyenlerde var:)

      Sil
    2. Aa bunu hiç duymamıştım. Kitap yerine Film... Bunu düşüneceğim :D

      Sil
  5. Aynen öyle, cok güzel bir söz...Keske her aliskanlik böyle faydali olsa...Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. galiba benim için de sölemiş bunu.
    :)
    sanırım ben çılgın okurlardanım.
    :)
    fazla yanmış o barut.

    elimde o anda okumakta olduğum bir kitap olmayan bir an'ım bile yok, biliyor musun, yemekte, yolda, kafede, metroda, otobüste, kuyrukta, iş görüşmesinde, orda burda, sinemada, filme girerken, film arasında, her yerde elimde bi kitap var, okumakta olduğum.

    elimde bir kitap olmayınca kendimi çok kötü hissediyorum ben.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbi çılgınsın sen:)Yazılarında bu özelliğini seviyorum:)

      Sil
  7. hiiç sönecek gibi değil bizler için sanırım :))
    yürüyüş yaptığım zaman içim gidiyor şu an kitap okuyabilirdim diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Kitap okumadığım gün içim hiç rahat olmuyor.En azından birkaç sayfa okumam lazım günde,hiç okuyamasam bile:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..