Prison Break İlk Sezon Bitti:)



Lostzede olduktan sonra yabancı dizilerden epey bir süre uzak durdum.Ancak arkadaşlarımın bu diziden övgü ile bahsetmesi üzerine bu diziye başladım.Bayağı geç oldu ama bu zamana nasipmiş bu harika diziyi izlemek.

Müthiş bir kurgu gerçekten.Hayatımda izlediğim en iyi dizi diyebilirim.En azından ilk sezon için böyle düşünüyorum.Bağımlısı oldum adeta.Bu kadar zekice bir kurgu görmedim ben.Heyecanlı mı heyecanlı,süper mi süper olan bu diziyi henüz izlemediyseniz(Eminim çoğunuz bitirdi ve bana gülüyor:) saldırın derim.

Michael Scofield'in abisi bir komplo teorsinin içerisinde bulur kendisini.Kısa süre sonra hapishaneye atılır.Yaklaşık 3 hafta içerisinde idam edicektir.Michael abisini kurtarmak için inanılmaz bir plan yapar ve bu müthiş macera başlamış olur...

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Çok sevdindim senin adına.
    İyi seyiler. Sakın bırakmaaa =)

    YanıtlaSil
  2. Ah, ah, ah! Kaç yıl oldu kapanmış bir yarama dokundunuz arkadaşım..star'da akşamları Prison Break vardı,dediğiniz gibi harika çok heyecanlı, çok sürükleyiciydi ben bir de komşum Habibe hanım ayıla,bayıla derler ya öyle izliyorduk..sonra star tuttu bu diziyi ta saat 23.00'e aldı..olsun biz yine izliyoruz..epey bölüm izledik sonra kaldırdılar!!!! Onca abuksabuk dizi varken böyle bir diziyi nasıl kaldırdılar anlamadık....bizim Balyoz davasını daha doğrusu komplosu bana hep bu diziyi hatırlatıyor....şanslısınız iyi seyirler size...

    YanıtlaSil
  3. Seneler önce izlemiştim bu diziyi.
    Gerçekten çok iyiydi :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok severek izlemiştim,hatta üst üste o kadar çok bölüm izliyordum ki,çabuk bitirmiş bu seferde bitti diye üzülmüştüm:)

    YanıtlaSil
  5. Bütün sezonları da finali de süper bırakmadan izleyin diyecem ama zaten bırakamazsınız.offf ya izlediğim günleri hatırladım :) eşimle 3 -4 bölüm arka arkaya izliyorduk ne günlerdi :) Losta gelince boşa harcanmış vakitten başka bir şey değil benim için.
    iyi seyirler..

    YanıtlaSil
  6. Gelmiş geçmiş en güzel dizi. Ve hatta bir daha asla onun gibi bir dizi gelmeyecek.

    Şuan hissettiğiniz duyguların aynısını son bölüme kadar hissedeceksiniz.

    Ve Son bölüm bittiğinde derin bir nefes alıp ne kadar çok yorulmuş olduğunuza şaşıracaksınız...

    İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
  7. @mavi61:Teşekkürler:)

    @bücürükveben:Star tv den hatırlar gibi oldum ama o zamanlar izlemiyordum:)

    @kontes:Süper:)

    @maviumut:Ben de bu gidişle hemen bitireceğim sanırım:)

    @Hülya Çoban:Haklısınız Lost tam bir fiyasko idi:(

    @Pembe Deniz:Bak buna sevindim.Bir ara düşündüm umarım sonu lost gibi olmaz diye.Bu dizi gerçekten çok heyecanlı..

    YanıtlaSil
  8. prison break hayatımda izlediğim en heyecanlı, en izlenebilir diziydi. 3-4 bölüm aralıksız izlediğim oluyordu.

    YanıtlaSil
  9. Bende bu güzel diziyi geç farkettim,internetten izledim tüm bölümlerini.Ayrılamıyordum bilgisayar başından.Dizi heyecanlı,sürükleyici ve muhteşem kurgusu olan bir dizi.Kaçıran varsa izlesin fırsatını bulduğunda.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çok keyifli bir dizi gerçekten, Lost da yaşadığın hayal kırıklığını bunda yaşamayacağının garantisini verebilirim. Nasıl keyifli ve heyecanlı başlıyorsa öyle de bitiyor.

    YanıtlaSil
  11. @...:Şu an için benimde hayatımda izlediğim en manyak,en çılgın dizi:)

    @Özlemce:Ben de bağımlısı oldum.En az 4 bölüm izlemeden ayrılamıyorum başından:)İzlemeyen kaçırmasın,dediğiniz gibi...

    @Damla:İçimi ferahlattınız.Lostu tam 6 sezon izledim ama sonu felaketti:)

    YanıtlaSil
  12. yaw bu çok eskidi beee.
    :)
    ve çok insana göre gelmiş geçmiş en iyi dizi.
    :)
    cnbce dizisiydi.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Evet eskidi ama ben yeni başladım izlemeye:)

    YanıtlaSil
  14. İzlediğim dizler arasında en iyisiydi. Yeni bölümlerin yayınlanmasını sabırsızlıkla beklerdim. Amerika'da yayınlanır Türkiye saati ile sabahın 5'inde internete düşerdi. Az uykusuz kalmadım bu dizi yüzünden :) Baştan sona 3 defa izlemişimdir. Birkaç defa daha izleyebilirim :)

    Keyifli seyirler...

    YanıtlaSil
  15. @BeyazKitaplık
    Çok haklısınız.Hayatımda izlediğim en iyi diziydi benim de.Malesef bitirdim.Keşke bitmeseydi diyorum şimdi de:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..