Engin Eryıldız-Temas (Bilim Kurgu-Fantastik)


Genelde Bilim Kurgu romanlarını pek sevmem ama bu romana bittim doğrusu:).Roman çok sürükleyici olduğu için kısa süre içerisinde bitirdim.(Normalde çok hızlı okuyan birisi değilim.Kaplumbağa ile yarışabilirim bu anlamda:) Film izler gibi akıyor roman.

Yazarın dili gerçekten çok iyi.Kendinizi birebir romanın içerisinde buluyorsunuz.İlk başlarda biraz ön yargılıydım açıkcası bu kitap için.Ancak okudukça bu düşüncemin ne kadar yanlış olduğunu anladım.Yeni tanıdığım bir yazar.Diğer kitaplarını da inceleyeceğim.Bu romandan şöyle bir bahsedelim o halde:


M.Ö 40.000 yılında, dörtyüz metre uzunluğunda ve seksen metre eninde bir uzay gemisi Antalya'nın Elmalı ilçesine düşer.Ancak gemi o kadar hızlı düşmüştür ki;yerin yaklaşık 600 metre derinliğinde bulur kendisini.Geminin kaptanı çirkin mi çirkin bir yaratıktır.Bir o kadar da vahşidir.Boyu yaklaşık 3 metredir.İnanılmaz güçlüdür aynı zamanda.Yaratık kendisini gemiden dışarı attığında çevreyi gözlemlemeye başlar.O kadar sinirlenmiştir ki önüne kim gelirse ezip geçecektir.Bir süre sonra bir köye inen yaratık katliamını gerçekleştirmeye başlar.İlk başlarda bir adamı ve karısını çocuklarının gözleri önünde öldürür.Başlarda bir cinayet olarak görünen olaylar araştırıldıkça işin içinden çıkılamaz hale gelir.Olayla ilgilenen Binbaşı Nejat bir süre sonra yaratıkla karşılaşır.Şansı yardım eder ve bir şekilde yaratığın elinden kurtulur.Bu yaratık öyle bir yaratıktır ki;Dünyadaki hiçbir güç bu yaratığı durduramaz.Önüne geleni parçalar bu yaratık.

Binbaşı Nejat ilk başlarda Doktor olan Hüseyin ve Hayvan bilimcisi olan Aysun'dan yardım ister.Aysun dünya dışı bir yaratığı inceleyeceği için çok sevinir.Bu Dünyada bir ilk olacaktır ne de olsa.Tabi yaratığı canlı ele geçirebilirlerse.Hükümet yaratığı araya dursun işin içine Amerika girer.(Şu dünyayı bir kez de Amerikalılar kurtarmasın ne olur:)

CIA uydudan gelen garip görüntüler bulur.Akabinde ajanlarını Türkiye'ye gönderir.Ancak bir süre sonra Amerikan askerleri paramparça olurlar.CIA Başbakanımızla da sürekli görüşme halindedir.

Türkiye'de tatil yapan bir çift Alman turist ölür.Bunun üzerine iki Rus adam da ölünce olay uluslararası bir boyut kazanır.Bu arada yaratık tüm hızıyla katliamlarına devam etmektedir.Bunun üzerine CIA son koz olarak METAF Askerlerini görevlendirir.METAF askerleri dünyadaki en kuvvetli askerlerdir.Çocukken yetiştirilirler.Dayanıklı olanlar METAF askeri olarak devam ederler.Hepsi 2.10 m boyunda bir kas yığınıdır.Üzerindeki elbiseler ve kullandıkları teknoloji dünyanın hiçbir yerinde yoktur.Robot askerler olarak bilinirler.

Acaba Metaf askerleri bu yaratığı durdurabilecek mi?Yoksa bu sefer Dünyayı Türk askerleri mi Kurtaracak?

 Son derecede sürükleyici olan bu romanı okumanızı tavsiye ederim..



Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. aldım notumu, hadi bakalım hayırlısı, ne zaman sıra gelir kim bilir :)Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. sayende ilk kez duymuş oldum yazarı..okunacaklara alalım kendisini:)

    YanıtlaSil
  3. @maviumut
    Güzel ve heyecanlı bir kitap.Listene almana sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. duymamışım yaw.
    bakıyim bi, okurum.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni gördüm bloğunu, zevkli çok kitap yazamak...

    YanıtlaSil
  6. Bilmediğim bir yazar ama Bilim-Kurgu çok sevdiğim bir tarz :) kitap hakkında yazdıkların ilgi çekici listeme ekledim ama ne zaman alırım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. @Aslı Aslı
    Bir ara okursun işte.Ekle bakalım listene:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..