Ted Dekker-Oyun (Gerilim-Macera)


Kutsal Meclis'ten sonra okuduğum güzel bir Ted Dekker romanı daha.Gerilim-Korku dalında favori yazarlarım arasına girmeyi başaran bir yazar.Bu romanı da gayet akıcı ve merak uyandırıcıydı.Ancak bu kadar akıcı bir romanın sonu böyle olmamalıydı diye düşünüyorum.Sonunda maalesef ki bazı şeyler havada kaldı.Sanki devamı gelecek bir dizi bölümü gibi:)

Yazar gayet akıcı yazmış.Konusu da bir o kadar ilginç.Aslında bir anlamda fantastik bir romanda diyebiliriz bu roman için.Film izler gibi okunan romanları seviyorsanız tam size göre bir roman diyebilirim.Romanı okurken çeşitli filmlerden kareler aklıma geldi.Testere filmini anımsatıyordu bazı sahneler.Ayrıca Erebos romanı da aklıma geldi bir an.


Bu romanda da polisiye-gerilim romanlarından alışık olduğumuz sapık bir katil var.Ancak metodları biraz farklı.Kendini Red olarak tanımlayan sapık Summerville kasabasında ardardına cinayetler işlemeye başlar.Polisler ve dedektifler bu katilin peşine düşerler.Bazı polisleri de öldürmüştür katil.Öldürdüğü insanların ardından hardal yemeyi çok sever sapığımız.

Cinayetler devam ede dursun;Polis olan Colt,dini bir tarikatın elinden kaçan Wendy,Bilgisayar oyun ustası olan Pinkus,Kardeşler Nicole ve Carey'nin hayatları bir oyunun içersinde kesişir.Aslında bu insanlar seneler önce bir şekilde bir araya gelmişler ve ölümcül bir oyun oynamışlardır.Ancak oyun sona ermeden ortadan kaybolan şeytan,yıllar sonra bu insanların peşine düşer.Bu oyunu tamamlamak onun amacıdır.Bu insanları tekrar bir araya getirir ve ölümcül oyun başlar.Oyuncular bu oyunu kuralına göre oynamak zorundadırlar.Aksi halde Red her kural ihlaline karşı kasabadan 7 kişiyi öldürmektedir.En sonunda da oyuncuları öldüreceğini söyler;kuralları ihlal ederlerse.Oyun kütüphaneden bozma bir evde oynanır.Şeytan ise sapığımız olan Red dir.Ancak Red'in kim olduğunu romanın sonunda anlayabiliyoruz.Tabi ben romanın ortalarında katilin kim olduğunu çıkardım.Yazar keşke bu anlamda beni ters köşe edebilseydi:)Sürpriz olmadı yani..

Yaşamak için öldür temalı,kanlı bir oyundur bu.Yalnız bu oyun oynanmadan önce doğaüstü olaylar da kendini gösterir.Bir kasabanın bir anda yok olup çöle dönüşmesi gibi.Gerçekten romanda çok ilginç olaylar baş gösterir.Bu da bence romana akıcılık katmış.Gerçek dünya ile sanal dünya güzel bir şekilde harmanlanmış bu romanda.Oyunda ölürsen gerçek hayatta da ölürsün.Aynen Elm Sokağı Kabuslarındaki gibi.Orada uykuda ölenler de gerçek hayatta ölüyorlardı:)Hey gidi Kruger Hey:)

Bu inanılmaz oyun soluklarınızı kesebilir,benden söylemesi:) Demem o ki;güzel ve akıcı bir roman.Okunmaya değer,heyecan dolu,tavsiyelik bir roman.Okuyun pişman olmazsınız.

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. aldım notumu Dekker seviyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı evelsi yaz okumuş,ilk etapta sevmesem de gün geçtikçe sever duruma gelmiştim :D
    Yorum için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  3. Oyun benim de severek okudum Dekker kitaplarındandır...

    YanıtlaSil
  4. @flzpink
    Ben de çok sevdim,heyecan yüklü güzel bir roman.Sonu daha güzel olsaydı tam not verebilirdim:)

    YanıtlaSil
  5. seviyosun sen bu yazarı.
    okurum tebi.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Konu sürükleyici ve bu yazarı daha önce okumamıştım. Not alınmıştır Cumhuriyetim :)

    YanıtlaSil
  7. İlginç bir kitap, Star gazetesinin kampanyasından almıştım, biraz okuyup bırakmıştım aslında ama bu yorumuzdan sonra devam ederim:)

    YanıtlaSil
  8. @Eren
    Ben biraz okudum sonra bir baktım kitap bitmiş:)Akıcı kitap.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Suan soklardayimmm. yazar beni ole bi ters koseye yatirdikii :O ama sonu bole bitmemeliydii olaylar oyunlar yaa resmen hala oyundalar asdfgh

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..