J.K Rowling Açıkladı:En Çok Dumbledore'u Özledim..



‘Harry Potter ve Felsefe Taşı’, ilk olarak 26 Haziran 1997’de Londra’da piyasaya sürülmüştü.

Yarattığı Harry Potter karakteriyle dünyaca üne ve büyük bir servete kavuşan J.K Rowling, serideki favori karakterinin Dumbledore olduğunu söyleyerek hayranlarını şaşırttı.
Dünyanın ilk milyar dolarlık yazarı olan 48 yaşındaki J.K Rowling, “Harry Potter ‘daki diğer tüm karakterlerin arasında en çok onu özlüyorum” diyerek Dumbledore’a olan özlemini dile getirdi.
Dünya çapında 67 dile çevirilen kitabın yazarı “Benim için ayrılması en zor olan karakterdi. O bir insandı, karşıma oturur ve benimle konuşurdu. Bu Dumbledore’du” ifadesini kullandı.

Rowling, 2005 yılında ‘Harry Potter ve Melez Prens’ adlı kitapta öldürdüğü Dumbledore’a olan sevgisini ve özlemini yıllar sonra dile getirmiş oldu.


Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. İlk kitabı alıp okumaya başladım, çok sardı, özellikle tavandan dökülen mektuplar çok hoşuma gitmişti, sonra cadılar okulunda filan bir oyunlar tarif etmeye başladı (şu an ismi aklımda değil) bir tür top oyunu gibi...sıkıldım bıraktım:)) nedense sarmadı gerisi bir de genelde İngilizlerin kitapları da, filmleri de beni sıkıyor (tek istisnası birkaç çok eski yazar Jane Austen ve Bronte kardeşler) hazır gelmişken
    30 Ağustos'unuz kutlu olsun ...

    YanıtlaSil
  2. @bücürükveben
    İnanır mısınız ben daha hiçbir kitabını okumadım bu serinin:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle okunması gereken bir seri.Bambaşka bir dünyaya kapı açmasının yanı sıra, kitapların akıcılığı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Ben şimdi serinin ikinci kitabını 6. kez falan okuyorum. Sirius'un ukalalıklarını, Bellatrix'in deliliğini özledim ben de *.* İkizlerin atışmasını, her şeyi ama her şeyi. Serideki en gıcık karakteri bile özledim *.*

    YanıtlaSil
  5. Ben film üzerinden konuşacak olursam J.K. Rowling'e katılıyorum. Albus Dambuldore kitapta ve filmde çok kısa bir alanda yer aldığı için otoriter ve güçlü bir kişilik gibi görünüyor ama hep kitabın ve filmin sonuna doğru aslında ne kadar da iyi ve yardımsever biri olduğunu ve aslında o kadarda korkulmaması gereken bir karakter olduğunu görüyoruz.

    YanıtlaSil
  6. dambıldor çok tatlıydı ki ama.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni seri çok kötü, başında bıraktığım tek kitap! Kafa'ya ve Ters Düz'e de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @ya leyl
    Anladım,denemem lazım bunu o zaman:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..