P.C.Cast+Kristin Cast-İşaret (Gece Evi Serisi 1.Kitap-Fantastik)


Gece gece,Gece Evi serisinin ilk kitabını bitirdim ve hemen bloğuma ekledim:) Ne fantazi ama değil mi:) Normalde vampir zamazingolu kitaplardan ve filmlerden hoşlanmamama rağmen( Underworld filmi hariç:) bu seri tamamen ön yargılarımı kırmış durumda.Ve hemen ikinci kitabını okumak istiyorum:).Çok sağlam bir seri başı romanı olmuş.İnsanı merakta bırakıyor ve hemen ikinci kitabı okuma isteği uyandırıyor.İkinci kitabını okumak için fazla bekleyemeyeceğim sanırım:)

Okuma Şenliği'nin en güzel yanı da bu olsa gerek.Pinuccia'ya ne kadar teşekkür etsem azdır.Normalde bu kitabı okuyacağımı zannetmezdim.Ancak okuma şenliği sayesinde bu kitapla tanıştım.Şöyle ki kurallardan birisi kendi doğum gününde ölmüş ya da doğmuş bir yazarın romanını okumaktı.Bana da bu roman denk gelmiş oldu;iyi de oldu:)


Konusuna gelecek olursak:Zoey Kızılkuş sıradan bir öğrencidir.Okulu ve evi arasında mekik dokumaktadır.Tabi onun da bir sevgilisi vardır.Adı Heat'tır.Tabi başka arkadaşları da vardır.Günler böyle geçe dursun;bir gün paranormal bir olay gerçekleşir.Zoey hayal gördüğünü sanır ancak iz sürücü vampir onu işaretlemiştir.Bunun anlamı şudur;Zoey artık bir vampir olacaktır.Tabi vücudu evrimi tamamlayabilirse.Zoey'in hayatı tamamen değişecektir.Çünkü artık o normal bir insan değildir ve Gece Evi adlı okulda hayatını devam ettirmesi gerekmektedir.Evinden ve arkadaşlarından ayrılmak zorunda kalacaktır Zoey.Gece Evi denen okulda kendisi gibi vampirler okumaktadır.Bir yüksek rahip olan Neferet ise Zoey'in hocası olacaktır.Neferet çok karakterli bir vampirdir.Ben de bayağı sevdim bu karakteri:) Gündüzleri uyurlar ve geceleri okula devam ederler.Bu yüzden okulun adı Gece Evi dir.Eee doğal olarak vampirler güneşi dolayısıyla gündüz vakitlerini sevmezler.Ha şu konuda ise romanda bir farklılık var.Bu vampirler sarımsaktan nefret etmiyorlar:)

Gece Evi'nde Afrodit adından baş belası bir karakter vardır.Zoey bu karakteri hiç sevmez.Erik Night ise okula damgasını vurmuş,son derece yakışıklı bir çocuktur.Bütün okulun kızlarının gözü onun üzerindedir.Bu arada Zoey iz sürücü tarafından işaretlenmişti.Alnının ortasında bir hilal şekli vardır.Ancak bu hilalin içi doludur.Bu da onu diğer çaylak vampirlerden ayrı tutmaktadır.Bizim kızımız özeldir yani:).Gece Evi okulunda vampirleri ilgilendiren dersler vardır genelde.Bunun dışında sportif faaliyetlere de önem verilmektedir.

Zoey zaman zaman babaannesini özlemektedir.Annesini ve üvey babasını sevmemektedir.Zaten onları hiç özlemez.Okulda çeşitli Ritüeller vardır.En önemli ritüellerden birisi ise hobi odasında düzenlenen ve Afrodit'in ev sahipliğini yaptığı ritüeldir:).

Bizim kızın başına daha pek çok olay gelecektir.Güzel kitap,sevdim ben.Tavsiye ederim.Diğer serileri de okumak için sabırsızlanıyorum:)

Yorum Gönder

27 Yorumlar

  1. Gerçekten muazzam bir seri bana göre. şu anda serinin onuncu kitabını alıp okumayı planlıyorum. Bu arada seri on iki kitaptan ve bir sürü yan kitaptan oluşuyor ama tavsiyem seri devamı kitapları okumanızdan yana.
    Bu serinin en güzel yanlarından biri de ha ısırayım vampir olsun gibi bir durum söz konusu değil insanlar Tanrıça Nyx'in seçtiği iz sürücüler tarafından vampire dönüştürülüyor.

    YanıtlaSil
  2. Eski bir seri ama yeni mi keşfettiniz? :)
    2. kitaba dek güzel idi...

    YanıtlaSil
  3. İlk kitabı bana göre güzeldi . hatta ikinci ve üçüncü kitap ta iyiydi ama iş ondan sonra kopuyor. artık olayların gidişişatını bilebiliyorsunuz. Bir sonraki sayfada ne olacağını biliyorsunuz. Zoey nasıl cinslikler yapacak onu bile biliyorsunuz. Karakterlerin yapaylığı gözünüze gözünüze giriyor. Ben 7 kitabını okudum ve onlara verdiğim paraya o kadar üzülüyorum ki anlatamam. Okuduğunuz kitaplardan anladığım kadarıyla iyi bir okuyucusunuz. Umarım benim ve kitabı okuyan onlarca kişinin yaşadığı haya kırıklığını yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
  4. Uzadıkça saçma sapan bir şeye dönüşüyor ama güzel olan yanları da var. Bana göre novellalar serinin kendisinden daha güzel.

    YanıtlaSil
  5. İlk kitabı okuyunca bende öyle demiştim ''vay be ne güzel kitap hemen devam edeyim'' falan. 6. kitaba kadar gittim, artık bi yerden sonra sıkmaya başladı beni. Keşke yazar tadında bırakmayı bilseymiş. 10 kitaplık serinin sadece 8 kitabını okuyabildim, son ikisini okuyacak gücü bulamadım kendimde malesef. Ama yinede bu seri için 'kötü' demek yanlış olur. Ben başarılı buldum, dediğim gibi tek kötü yanı gereğinden fazla uzatılmış olması.
    Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, diğer yorumlarda da arkadaşlar yazmışlar ama ben de yazmak istedim. Bu benim çok sevdiğim bir seriydi taa ki uzadıkça uzamaya başlayana kadar. İlk 5-6 kitabı rahat okuyorsunuz ama artık ben de 6.kitaptan sonrasını kaldıramadım. Hem ruhen hem bedenen ağır geldi :) Keşke yazarlar para hırsıyla bu kadar güzel bir seride okuyucularını bezdirmeselerdi. Ama dediğim gibi ilk kitapları çok güzeldir tavsiye ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hep elim gidiyodu buna.
    okuyim bari.
    evet şenlik iyi olmuş.
    bi de hala morganville vampirleri serisine başlıcam ya.
    on kitabı geçti.
    :)

    YanıtlaSil
  8. bende bu sene içerisinde okudum bu seriyi.Cidden farklı bir bakış açısı ile yazıldığından dikkat çekiyor. Seri 6. kitaptan sonra biraz sıkıcı olsada ilerleyen kitaplarda kendini toparlıyor. En son 9. kitabı bitirdim ve 10. kitabı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. @Selim Örs
    Nyx den bahsetmeyi unutmuşum.Evet serişimdilik güzel gidiyor:)

    YanıtlaSil
  10. @Mert
    Eski bir seri olduğunu biliyorum ancak okumak yeni nasip oldu diyelim:)

    YanıtlaSil
  11. @Tuğçe Nur Akar
    Şimdi içime bir kurt düştü:(.Neyse okudukça yorumlarımızı paylaşırız.Teşekkürler yorum için..

    YanıtlaSil
  12. @Tuğçe Ceylan
    Sanırım bu konuda hemfikir olanların sayısı artıyor.Uzadıkça cılkı çıkmış sanırım.Ama okumadan yorum yapamayacağım:)

    YanıtlaSil
  13. @Başak Yılmaz
    Yorum için teşekkürler.İlerledikçe sıkıyor diyenler artıyor bu arada:)

    YanıtlaSil
  14. @ya leyl
    Biraz olsun içime su serpildi,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel anlatmışsınız kitabı, biraz vampir biraz da Harry Potter tarzı sanki? keyifli bir kitaba benziyor:)

    YanıtlaSil
  16. @Eren O.
    Öyle de denilebilir.Teşekkürler yorumunuz için..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba :))
    kitap çekilişim var sizi de beklerimm:)
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2013/09/2-cekilisime-5-kitap-ile-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,
    Facebook-Twitter yoksa blogunuzda paylaşmanız yeterlidir, teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  19. seriyi yeğen vasıtasıyla okumuştum , sanırım 5-6 kitap kadar sürdürmüş sonrasında hangi kitabı okuyup hangisine okumadığıma karar veremediğimden devam edememiştim. Alacakaranlıkları sevmiştim ben en çok vampir kitaplarından , ama sen bilirsin :)

    YanıtlaSil
  20. @kitap eylemcisi
    Alacakaranlık nedense bana hiç cazip gelmedi:=)

    YanıtlaSil
  21. Bence seri çok iyi ilerliyor ve uzadıkça sıkıyor diyen arkadaşlara katıldığımı söyleyemem 11.kitabı aldım ve çok iyi ilerliyor. Ama kitaplar çok pahalı.

    YanıtlaSil
  22. @Adsız
    Bunu duyduğuma sevindim işte,sağolasın:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..