Su Ve Ateş Filmi-2013 (Duygusal-Dram)



Bilmezdim bu aşkın beni yolumdan 
Seni solundan edeceğini...


Daha önce Evim Sensin filmini beğenmeme rağmen senaryosu çalıntı olduğu için eleştirdiğim Özcan Deniz'i bu sefer çok ama çok başarılı buldum.Çok etkileyici bir filmdi bence.Duyguyu tam olarak aldım.Yine çok Duygusal bir Özcan Deniz klasiği.Bundan sonra Özcan Deniz filmleri izlerim ben:)

Dayatılan aşkla gerçek aşk arasında sıkışmış bir adamın ve büyük bir aşkın dramı diyebilirim bu film için.Zaten çok açıklama yapıp da filmin atmosferini bozmak istemem izlemeyenler için.Ama mutlaka izlenmesi gereken bir film diye düşünüyorum.İzlemeye giderken mendil almayı unutmayın:) Ayrıca İrem Candar'ın  söylediği Bilmezdim şarkısı da çok etkileyici.Sözler de tam oturmuş.Filmin sonu da başı kadar etkileyici.


Oyunculuklar harika bir kere filmde.Yasemin Allen ve Burçin Birben çok iyi iş çıkarmış oyunculuk adına.Özcan Deniz'e bu konuda zaten yorum yok.Adam oynuyor,yönetiyor hem de yazıyor:)

Bu güzel filmiz izleyin derim,pişman olmayacaksınız.Güzeldi be:)

Sen Hiç Aşık Oldun mu?
Birinin gözlerine bakıp şiir yazacak kadar değil..

Yoksa Küs Müsün Bana Dilime ikamet Edenim Dargınsak Eğer;
Üç Günü Geçerli Aylar Oldu Haberin Olsun
Ve Burara Yanık Kokulu Rüzgarlar Çarpıyor Yüzüme
Beni Soluğumdan Tutuyor Üşümelerim
Boğazıma Yapışmış Sıtmalı Kelimeler
En Yakın Sağda Park’ a Çektiler Kendilerini
Söz Dinlemez Oldu Sözler Adına Sır Diyorlar Sevmelerin
Gürültülü Harflerini Sükuta izdivaç Ediyorlar
Merhem Duygularını Telveye Terk Ediyorlar hani
Yorulmadın Mı Dilimden Sessiz Çığlığım
Senin Yerin Dağınıklığım Toparla Kendime


Yorum Gönder

27 Yorumlar

  1. Çok merak ettim not alıyorum teşekkürler. örgüye selamlar:)

    YanıtlaSil
  2. Konusu sanki ilgimi çekti... Sulu gözlü biri olarak mendil uyarınızı da dikkate alacağım. :))
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Merhaba özcan denizin yazdığı şu ve ateş filminin hikaye kitabı varımdır ve nerede satılır bu konuda bana yardımcı olurmusun uz lütfen

      Sil
  4. bu sefer bende önce izlediiiin. izlicem ben de. sen çok yoğunsun son aylarda yaaa. özletiyon kendini.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deeptone
    Aynen,işler güçler işte ne yaparsın:)

    YanıtlaSil
  6. Cumhuriyetim ben kaçırdım bu filmi, evvelki hafta kardeşim gitti benim işim vardı gidemedim. Sanırım ya tv de yada internette izlerim artık.

    YanıtlaSil
  7. @Aslı Aslı
    Mutlaka izle o zaman kardeşim,pişman olmazsın:)

    YanıtlaSil
  8. Film süper kız arkadaşımla gittik o ağlayacağına ben ağladım çokmu sulu gözüm ne birde irem candar ın bilmezdim şarkısı bitirdi beni

    YanıtlaSil
  9. @şener coşkun
    O şarkı ne yalan söyleyim beni de bitirdi ya:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel filimi yanınıza pecete almayı unutmayın

    YanıtlaSil
  11. ben izledim süperrrr

    YanıtlaSil
  12. hiç bu kadar ağladıgımı hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
  13. @yarinsiz güzel
    Doğrudur,ağlamamak çok zordu gerçekten:)

    YanıtlaSil
  14. hocam bu filmin kitabının yayınlandığı söyleniyor aama hiçbir yerde bulamadım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  15. @Adsız
    Valla hocam kitabı olduğunu bilmiyordum bir araştıralım..

    YanıtlaSil
  16. kitabı nerde bulabiliriz internette felan var mı acaba bir yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  17. mukemel olmush umarim seneye 2015'te yenisini goruruz

    YanıtlaSil
  18. Blogunu inceledim biraz da çok güzel yazıyorsun. Filmi ben de izlemiştim. Çok hoşuma gitmişti. Karakterlerin içtenliği ve sözlerini de çok beğenmiştim. Başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..