Harry Potter'ın Yazarından İtiraf


Beyazperdeye de uyarlanan Harry Potter serisinin yazarı J.K Rowling, hikayenin sonunda verdiği kararlardan pişman olduğunu itiraf etti.

Wonderland adlı dergiye bir röportaj veren Rowling, kitabın sonunda Hermione adlı karakterin Ron yerine Harry ile evlenmeliydi açıklamasını yaptı.

Rowling, hayranlarını şaşırtacak bu açıklama için, “Hermione ve Ron ilişkisini kendi arzumu gidermek için yazdım. Çok üzgünüm. Bu açıklamamın bazı hayranları sinirlendireceğini biliyorum. Ancak yaptığım seçim edebiyatla ilgili değil, kişiseldi. Umarım bunları söyleyerek kimsenin kalbini kırmıyorumdur” ifadelerini kullandı.

Serinin birçok takipçisi Hermione ve Harry’nin kitabın sonunda birlikte olmasını bekliyordu. Beyazperdede sevilen karakterleri Emma Watson ve Daniel Radcliffe canlandırıyordu.

ALINTIDIR...

Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. Bu kadın da deli midir nedir ya. Bütün hikayeyi Ron'la Hermione'yi bir araya getirmek üzere kurguladı zaten, yani o ikisiyle ilgili kısımdan bahsediyorum. Ayrıca da kendi kitabı, herhalde kendi kişisel seçimini yazacak, her fanın kafasına göre kitapla oynayacak olsa o hooo.

    YanıtlaSil
  2. Şu an çok şaşırdım açıkçası Harry ile Hermione ne alaka ki hem fanların çoğu Ronla Hermione ilişkisinden gayet memnun. ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok saçma her şey bittikten sonra böyle bir açıklama yapıp okurların kafasını karıştırmak neden anlamadım. Ayrıca ben Harry ile Hermione olmazdı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ilginç açıklama yaa.

    yazarlar da insan ama di miii.

    :)

    YanıtlaSil
  5. J.K. Rowling de durup durup bir şey yumurtluyor, bundan önce de Dumbledor'un eşcinsel olduğunu söylemişti..:))

    YanıtlaSil
  6. @Cessie
    Bahsettiğiniz yönde çok eleştiri alan bir yazar:)

    YanıtlaSil
  7. geçen hafta üç tane kitap yazdım edebiyat müzik ve polisiye. oku bak onları amaaa :)

    YanıtlaSil
  8. @deeptone
    Sen yazarsın da okumam mı be,bakıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  9. heeey baksana tami hoag klasik polisiye değil ki zaten. onda biraz gerilim de var. block, klasik polisiye yazarı. block'un 4-5 tane kahramanı var. hepsinden yazıyo. hoag'ın kahramanı az. hoag yeni ayrıca. block 30 40 yıldır yazıyo. bir de block hep en iyi yazar seçiliyo. haklı olarak bak. oku bak bütün kitaplarını. hoag gerritsen cornwell veya yeni kuzeyciler henüz onun çırağı yeaaa :)

    YanıtlaSil
  10. benim kitap 2 hafta sonra bütün kitapçılarda olcakmış. ama dr'a sipariş verebilirsin ki getirirler kitapçıya :)

    YanıtlaSil
  11. serini sadece 2ya da 3 kitabını okuduğumu üzülerek itiraf ediyorum , hem alcam hem bitircem ama :)

    YanıtlaSil
  12. Harry Potter serisini oğlum okudu. Kitaplığımızda var. lakin ben okuma fırsatı bulamadım.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..