Bi Küçük Eylül Meselesi-2014 (Duysusal-Drama)


Seçimlerin yaklaştığı bu sıralar çok çalışmaktan bloğu epey ihmal ettim:) Boş vaktim çok az gerçekten.Az boşluk bulunca sinemaya gitme fırsatı buldum ve bu filmi izledim.Bitirdiğim kitapları bile henüz ekleme fırsatı bulamadım bloğa.Neyse fırsat buldukça eklemeye çalışacağım.

Farah Zeynep Abdullah ve Engin Akyürek'in performansı oldukça iyiydi.Abartıdan uzak,sade ve hoş bir film olmuş bana göre.

Farah Zeynep başrolde Eylül adında şımarık bir kızı canlandırmaktadır ve her zaman ben aşık olmak için çok güzelim der:)Şımarık işte.Erkek arkadaşının seti için Bozca adaya giderler ve hayatı burada değişecektir.Engin Akyürek ise Tek adında bir tabela boyacısını canlandırmaktadır.Bir dergi için karikatür çizer sürekli.Bozca Adada yaşamaktadır.Eylül ve Tek in hayatı bu adada kesişir ve olaylar gelişir.İlk başlarda Eylül Tek'i aşağılasa da büyük bir aşkın başlamasına engel olamaz.Ancak Eylül'ün talihsiz bir kaza geçirmesi ile hayatı alt üst olacaktır.


Ben gayet başarılı buldum.Sonu ise çok duygusaldı.Sonunu çok beğendim.Bu tarz Türk Filmleri'nin artması beni çok mutlu ediyor.Çıtamız yükseliyor duygusal film anlamında:)

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Farah gerçekten başarılı bir oyuncu, Kelebeğin Rüyası'nda onu çok beğenmiştim, bu filmi de merak ediyorum, bu arada bugün de yeni dizisi başlıyor..:)

    YanıtlaSil
  2. izleyim barik iyimiş demek ki :)

    YanıtlaSil
  3. Merbaha,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..