Osman Aysu-Kanlı Tutku (Polisiye-Gerilim)

 
Osman Aysu'dan güzel bir polisiye-gerilim romanı daha:) Türk Polisiyesi'nin en önemli yazarları arasında olan  ve çok sevdiğim bir yazardır Osman Aysu.Bu romanını beğenerek okudum.Gayet akıcı ve merak uyandıran bir romandı.Katil kim temalı romanları her zaman sevmişimdir.Yazar her ne kadar zeki hareketlerle katili saklamaya çalışsa da tahmin ettiğim kişi katil çıktı.Kaçmaz benden:)Olsun o kadar da canım ne de olsa Polisiye okudukça bu yeteneğim gelişti tabi:)Yine de katili tahmin etmek zordu.
 
Sonu da gayet güzeldi ama ben devam edecek sandım.Öyle bir havası vardı romanın.Osman Aysu'dan beklediğim performansı bu romanında yakaldım:)Bir önceki paylaşmış olduğum Aysu romanı Yalıdaki Sır bu romana göre oldukça klasikti ve biraz basite kaçmıştı yazar.Bu romanda ise Polisiye-Gerilimin  başarılı bir örneğini gözler önüne sermiş yazar.

Aslı zengin bir işadamı olan Ragıp beyin  kızıdır.Annesi ölmüştür ve babası başka bir kadınla evlenmiştir.Evlendiği kişi Aylin son derece güzel ve cazibesi ile herkesi etkileyen hoş bir bayandır ancak Aslı'yı hiç sevmemektedir. Evde Sıdıka adında bir hizmetçi bayan çalışmaktadır.Bir de geri zekalı Halil vardır o da bahçıvandır.1.95 cm lik boyu ve devasa vücudu ile bir devi andırmaktadır.Korkunç bir görüntüsü vardır.Aklen geridir biraz.Yıllardır evde çalışmaktadır.Aslı bu bahçıvandan çok korkmaktadır.
 
Aslı yağmurlu bir günde ormanlık bir evde öldürülür.Kimin öldürdüğü belli değildir.Başkomiser Hidayet ve ekibi katilin peşine düşerler.Ancak katili bulmak hiç kolay olmayacaktır.Komiser Barış zeki bir adamdır ve cinayeti aydınlatmak için her yolu deneyecektir.
 
Zekice kurgulanmış güzel bir Polisiye-Gerilim romanı.Sonu da gayet güzel bağlanmış.Katili tahmin etmek kolay olmayacaktır.Heyecan dolu,sürükleyici bu romanı herkese tavsiye ederim.

 

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. bende yakınlarda okudum,paylaşma fırsatım bir türlü olmadı ama bende epey beğenmiştim;)

    YanıtlaSil
  2. Blogumdaki yorumunuz için teşekkürler! Bu kitabı duymamistim

    YanıtlaSil
  3. osman aysu ne zamandır okumadım bi bakıyim ne üretken yazar yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Benim kitaplar ile ilğili olan her yazımda dile getirdiğim birşey vardır. Oda Osman Aysu'nun çok iyi yazdığıdır. Osman Aysu'yu ilk Büyük Hesaplaşma adlı kitabı ile tanımıştım. Gerçekten ama gerçekten çok çok çok çok çok güzeldi.Oda polisiye romanıydı. O zaman anlamıştım Osman Aysu'nun harika bir yazar olduğunu. Bu kitabı'da Osman Aysu'ya güvenerek okuyacağım, merak ettim cidden :) Ama tahminlerime göre katil, yeşil yol filmindeki dev ve yarım akıllı adama benziyen bahcivan sanırım. Doğru mu tahmin ettim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osman Aysu benim de çok severek okuduğum bir polisiye yazarı.Ben de çok başarılı buluyorum.Hesaplaşma romanını da okuyacağım;) Katili burada açıklamak olmaz,romanı oku:) Ama yanlış yoldasın haberin olsun:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..