Andorid Telefonunuzdan Tek Tıkla Bloğunuza Ya da Blogger Panelinize Giriş Yapma

Cm Browser


Teknolojinin gelişmesi ile mobil sektör ön plana çıkmaya başladı.Artık çoğu kişi internete cep telefonu ile giriyor.Hal böyle olunca sitelerimizin de mobil uyumlu olması çok önemli.Kendi bloğumdan örnek verecek olursam;3,5 sene önce açmış olduğum bloğuma mobil giriş yapanların sayısı o zamanlar %5 civarında idi.2015 itibari ile ise bu oran %40 lara kadar çıktı.Yani bloğumu ziyaret edenlerin neredeyse yarısı cep telefonundan giriyor.Zaten Google 2015 yılının mobil yılı olduğunu belirtmişti ve siteleri mobil olmayanların internette tutunamayacağını açıkca belirtmişti.Şu yazımda mobil uyumlu temalardan da bahsetmiştim.


Google playden düzgün çalışan bir blogger programı bulamadım.Alternatif yöntemleri denerken güzel bir browser ile karşılaştım.İsmi Cm Browser.Google playden rahatlıkla indirebilirsiniz.Size bu tarayıcıyı önereceğim.Bu tarayıcı sayesinde cep telefonunuzun ana menulerine bloğunuzun widgetini ekleyebiliyorsunuz.Bu sayede sadece programa tıklayarak hızlı bir şekilde bloğunuza yada blogger kontrol panelinize erişebiliyorsunuz.Dilerseniz sıkça takip ettiğiniz blogları yada siteleri de telefonunuza ekleyebilirsiniz.Bu sayede zamandan tasarruf etmiş oluyoruz.Yani cep telefonumuzdan internete girip bloğumuzun ismini yada blogger panelimizin ismini yazmamıza gerek kalmıyor.Tek tıkla anında panele girmiş oluyoruz.Defalarca şifre girmemize de gerek yok.İlk başta programa şifrenizi girip kaydettiğinizde buna da gerek kalmıyor.

Telefonunuzun ekranına atmak istedğiniz siteniz varsa Cm Browser ile sitenize girip  anasayfaya ekle diyorsunuz.Bu kadar basit.Daha sonra aşağıdaki resimde görmüş olduğunuz şekilde site telefonunuza eklenmiş olacak.Tarayıcıyı BURADAN indirebilirsiniz.



Yorum Gönder

21 Yorumlar

  1. Gerçekten google plusta 3-5 tane blogger uygulaması var ama maalesef çöp indirmiştim, teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben sana çerez bildirimini soracaktım. Yapmadım ama uyarı da kayboldu. Reklam vs almıyorum zaten. Çerez bildirimi uygulamadığım halde ne olur biliyor musun? Hiçbir sorun yok şimdilik umarım da olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan yapabilirsin birkaç kod eklendimi halloluyor
      http://www.bloggokhantekin.com/2015/07/avrupa-birligi-ulkeleri-icin-cerezlerle-ilgili-bildirim-nasil-yapilir.html

      Sil
    2. Baktım da gayet açıklayıcı bilgilendirici. Ama yapmadan önce biraz beklemek gözlemlemek istiyorum. Yapmayınca ne olur sorusunun cevabını veremiyoruz şimdilik, o konuyu biraz araştırayım. Teşekkür ederim:)

      Sil
    3. Merhaba Kalemderi , Reklam vs alamadığınızı yazmışsınız Bildiğim kadarıyla artık bu Çerezlerle ilgili bildirim yapılmadığı zaman Google adsense reklam vermiyor diye biliyorum.

      Sil
  3. Paylaştığın fotografa göre, lg g serisinden bir telefon kullanıyordun benim gibi ^^ Ama bunun için tarayıcıya falan gerek yok ki. Ghrome mobil tarayicisinda yer imlerine ekleyebilirsin. Ayri ekledigin yer imini masaüstüne ekranada alabilirsin. Ben öyle yaptim mesela. Chrome yeterli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lg kullanıyorum:) Chrome denememiştim.Alternatif olabilir,sağolasın.

      Sil
  4. teşekkürler bilgilendirmen için:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bence de Chorome mobil bayağı gelişti ve şimdilik yetiyor gibi ama CM Browser'i de merak etmiyor değilim.

    YanıtlaSil
  6. Benim blog uyumlu bildiğim kadarıyla. Bir arkadaş daha paylaşmıştı kontrol etmiştim o zaman. Ama bu teknoloji olayları o kadar karışık ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknolojiye ayak uydurmak çok önemli ama bir okadar da zor:)

      Sil
  7. Güzel bir uygulamaya benziyor fakat ben Android telefonumdan Blogger paneline girmek için şöyle yapıyorum bloguma giriyorum. Bloggerin kendi mobil temasının en altında ( footer) kısmına powered by Blogger var orada Bloggere tıklıarak direk olarak Blogger panelime giriyorum. Bu uygulamayıda deneyeceğim bir ara teşekkürler abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yöntemin de çok güzelmiş kardeşim.Hiç denememiştim.Bu yöntemde aklımızda bulunsun teşekkürler.

      Sil
  8. Merhaba çok güzel bi bilgi teşekkür ederim kendi adıma. Ve sizi mimledim: http://biralikbalik.blogspot.com.tr/2015/08/mim-sacma-amacsz.html

    YanıtlaSil
  9. Mim için teşekkürler,müsait bir zamanda yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  10. ne faydalı bilgiler verir oldun sen :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..