Gardroptan Bozma Yeni Kitaplığım:)




Uzun süredir yeni evimize yerleşmeye çalışıyorduk ve nihayet bütün işlerimiz bitti çok şükür.İnternetim 2 aydır bağlanmadı TT-NET sağolsun.Cep telefonundan bloğa bağlanmayı pek sevmiyorum ama ne yapalım:)

Eski evimizin gardrobu çok büyüktü.Maalesef yeni evmizin yatak odasına sığmayacaktı.Ben de Erzurum'dan gelirken sadece raflarını yanıma almıştım bir işime yarar belki diye.Raflar boşa gitmesin diye kitaplık yapmaya karar verdim.Bir model oluşturduk aklımızda ve karşımıza böyle birşey çıktı.Tv ünitesinin mobilyası ile bire bir uyuştu ve evim bir anda kitaplarım sayesinde renklendi:)

Bu kitaplığın karşı duvarında çok daha cici bir kitaplık var ama onun resmini çekmeyi unutmuşum:) Neyse bir ara onu da eklerim belki.Ayrıca bir tane de kitaplığın yanına okuma koltuğu niyetine bir köşe takımı almıştım.Uzanıp kitap keyfi yapmak çok iyi geldi:)Uzun süredir kitap okuyamıyordum işlerimin yoğunluğu sebebi ile.Bu aralar biraz okuyum,önümüz seçim yine yoğun bir çalışma temposu beni bekliyor olacak.

Kitap okuyamadığım zamanlar gerçekten içimde bir boşluk hissediyorum.Bir alışkanlık olmuş adeta.Okuma oranımın düşmesinde oğlumun da katkısı çok büyük oldu:)Ona bakmaktan kitap okuyabilmek ne mümkün:)

Neyse lafı fazla uzatmayım.Sizce bu kitaplık nasıl olmuş?Kitaplarımın yarısı diğer kitaplıkta kalmış:)Diğer kitaplığım çok daha cici ama:)Neyse onu da ekleriz bir ara,sevgiler..






Yorum Gönder

38 Yorumlar

  1. Çok şık olmuş, bayıldım. Süper fikir ayrıca.
    Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi düşünülmüş ve güzel olmuş. Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, böyle güzeli satılmıyordur bile...
    Oğlunuz bir buçuk yaşından itibaren kitap okutacak size emin olabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.İnşallah dediğiniz gibi olur:)

      Sil
  4. Kesinlikle çok güzel olmuş :) Ellerinize Sağlık

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş bende istiyorum böyle bir şey güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında düşünmeniz yeterli.Yani kendiniz bile bu şekilde tasarlayabilirsiniz:)

      Sil
  6. IKEA'dan alınmış gibi olmuş, baya başarılı. Ben de kitaplığımın raflarını yaptığım puzzle'ları yapıştırarak süslüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puzzle yapmak çok eğlenceli olsa gerek:)Yorum için sağol.

      Sil
  7. Gayet güzel olmuş. Güle güle kullanın. İçi kitapla dolsun :-)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım.:) Güle güle kullanın. Çok hoş görünüyor. Bir ortamı kitaplık kadar güzelleştiren başka bir şey yok bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.Kitaplar bir odayı mükemmel hale getirebiliyor.

      Sil
  9. Çoook güzel ve cici olmuş. İyi günlerde kullanın.
    Bende uzun zamandır istediğim şekilde okuyamıyorum kitap ve bu biraz moralimi bozuyor.
    Gerçi okuyamama nedenlerimiz çok daha güzel ama okumak da bir tutuku olan bizler için iki duygu bir arada oluyor.
    Kolay gelsin ve iyi geceler. :)

    YanıtlaSil
  10. Vay be. Kesinlikle çok havalı görünüyor. Gardroptan bozma olduğunu yazmış olmasaydın gerçekten ben anlamazdım :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Proje biraz uğraştırmış olsa da başarılı oldu:)Çok sağol:)

      Sil
  11. Çok şık ve kullanışlı olmuş...

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. Koltukla bile uyumlu olmuş. Ben bayıldım! Hele ki böyle kendi yarattığımız şeylerin daha bir değerli olması harika değil mi, üstelik kitaplara bir yuva olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen insanın kendi ürettiği şeyler her zaman iyidir,daha değerlidir.Beğenmenize sevindim,sevgiler.

      Sil
  14. Ne güzel bir dönüşüm olmuş böyle. Çok şık görünüyor. Ben de zamanında annemin vitrinini bozup kitaplığa çevirmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sizin kitaplığınızda çok güzel olmiştur.Beğenmenize sevindim,sevgiler.

      Sil
  15. Güzel görünüyor... Huzurla kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. e valla bravo yaa. keşke yapım aşamlarını kaydetseymişsin süper olurdu

    YanıtlaSil
  17. fikrinize sağlık çok şık ve kullanışlı olmuş

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten çok tarz olmuş ^_^ İyi düşünmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
  19. Cumhuriyetim bi evde kitaplık gördüğüm zaman öyle mutlu oluyorum ki anlatamam. Kitaplığına bayıldım bayıldım cidden çok tarz olmuş ve bunu siz yapmışsınız ne kadar harika. Ben diğer kitaplığıda görmeyi çok isterim doğrusu :) ellerinize sağlık keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  20. Cumhuriyetim bi evde kitaplık gördüğüm zaman öyle mutlu oluyorum ki anlatamam. Kitaplığına bayıldım bayıldım cidden çok tarz olmuş ve bunu siz yapmışsınız ne kadar harika. Ben diğer kitaplığıda görmeyi çok isterim doğrusu :) ellerinize sağlık keyifli okumalar.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..