Kitap Okuyan Çocuklara Bedava Tıraş

Kitap Okuyan Çocuklara Bedava Tıraş


Mesleği Berberlik olan Courtney Holmes kendisine kitap okuyan çocukları bedava tıraş ediyor.Holmes bir yandan çocuklara kitap okumayı sevdirirken bir yandan da kendisi için hayırlı bir iş yapmış oluyor.

Berber salonunda her türden kitap mevcut.Dükkanını çocukların ilgisini çekecek kitaplarla doldurmuş Holmes.Okuma güçlüğü çeken çocuklar olduğu zaman işini bir kenara bırakıp çocuklarla birlikte okuma pratiği yapıyormuş bu iyi yürekli adam.

Çocukların büyük ilgisiyle karşılaşan Courtney Holmes bu işten oldukça memnun.Bu şekilde bir haber de ülkemizden görmek istiyoruz.Adamsın Holmes:)





Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Okuduğum en müthiş haberlerden biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de:)Bu tarz haberleri paylaşmayı çok seviyorum:)

      Sil
  2. Süper bir görüntü değil mi ):

    YanıtlaSil
  3. Çocuk yaş sınırı 10 desek 10 yıl her yıl 3 defa saçımızı 5 TL'den kestirsek gerçi artık 10 TL yaptılar fiyatları; (3x5=15 -- 15x10=150) 150 TL cebimizde kalırdı. Buna ek olarak okumayı daha hızlı sökerdik. Nerde izim ülkede böyle şeyler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamlar okumaya ciddi anlamda önem veriyorlar.Bizlerin de artık daha teşvikçi olma vaktimiz geldi.Güçlü yarınlar için okuyan bir nesil yetiştirmeli.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işin gücün bizi kıskandırmak :( Bu ülkede ne böyle aktiviteler ne böyle insanlar var. Kitabın öneminden kendine aydın diyen insanlar bile habersiz... Cidden kıskanıyorum ben ya çok kıskanıyorum. Bu tarz şeyleri biz neden hiç görmüyoruz :((

      Sil
    2. Görürüz inşallah,umutluyum:)

      Sil
  5. Helal be Holmes. :) Adamsın... Diyecek bir şey bulamıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Çok yaratıcı bir fikir :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. İçerisinde kitap geçen her haber çok güzel oluyor ama değil mi:)

      Sil
  8. Bizde de var canım böyle uygulamalar. Gazetelerde okuyoruz. Karamsar olmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizde de bu tür güzel etkinlikler oluyor ama çok nadir de olsa insanı mutlu ediyor,sevgiler.

      Sil
  9. Merhabalar.

    Çocuklarımızı okumaya teşvik etmek için çok güzel ve uygun bir yöntem. Ülkemizde de böyle bir uygulama yapılabilir. Rabia hanımın da dediği gibi, ülkemizde de buna benzer uygulamalar vardır. Ama, gerçekten çok güzel düşünülmüş bir yöntem ve uygulama, ben beğendim. Paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaya teşvik için çok güzel bir uygulama,haklısınız hocam,sevgiler

      Sil
  10. https://www.facebook.com/rasim.uyan?fref=nf facebook profili de ciddi anlamda yardım dağıtıor , ama kitap ama öğrencilere ücretsiz traş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam mükemmel bir projeye imza atmış,keşke herkes bu kadar sağduyulu olsa...

      Sil
  11. Hemen ülkenden de örnek vereyim. Gördüğümde ben de çok şaşırmıştım ama Bartın'ın Ulus ilçesinde (ki yeşillikler içerisinde bir cennettir), küçücük kafelerde, kıraathanelerde gelenler okusun diye kitap rafları var. Ulus'un zaten dillere destan o kadar güzel bir kütüphanesi var ki, sırf orayı görmek için bile ilçeye gidilir. İlçe nüfusu 3000, kütüphaneye kayıtlı insan sayısı 3000... Elinde poşeti, okuduğu kitabı değiştirmeye gelen yaşlı amcalar gördüm. Beni ülkem adına umutlandıran nadir örneklerdendir Ulus...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu bilmiyordum.Umut her zaman vardır.İlçe kütüphanesini de çok merak ettim açıkcası:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..