İhtiyacımı Karşılayan Ürün Kalitelidir.

İhtiyacımı Karşılayan ürün Kalitedir

Yazılarını ilgiyle takip ettiğim sevgili kardeşim Gökhan Tekin beni mimlemiş.Kendisine teşekkür ediyorum.Mimin konusu bir markaya karşı hayranlık duymakla alakalı.

Herhangi bir markaya karşı hayranlığım bugüne kadar hiç olmamıştır.Aldığım bir ürün eğer ihtiyacımı tam olarak karşılıyorsa benim için kalitelidir.

Bu konuda en fazla dikkat ettiğim sektör ayakkabı sektörüdür.Malum polis memuru olduğum için çalışırken ayakta çok durmaktayım.Bu da ayaklarımı ciddi şekilde etkiliyor.O yüzden sivil hayatımda aldığım ayakkabılara çok önem veririm.Özellikle ortapedik tabanlı ayakkabılar tercih ediyorum.

Gözlük konusu da benim için çok önemlidir.Yaz aylarında görevde gözlerimiz pişiyor adeta:) Gözlük konusunda RayBan bence çok kaliteli.Bir süre RayBan kullandım.Oldukça memnun kaldım.Ancak gözlüğüm talihsiz bir şekilde kaybolunca Exess markasına geçiş yaptım ve hala bu markayı kullanmaktayım.Tavsiye ederim.

Bir ürünü kullanıp memnun kaldıysam aklımda ilk o ürünün mallarına bakmak gelir.Bu tabi ki o ürüne körü körüne bağlandığım anlamına gelmez.Arada farklı markalara da yer veririm.

Gıda sektöründe bazı takıntılarım vardır.Kullandığımız yağ,süt,peynir gibi gıdalarda uzun süredir aynı markaları kullanırım.Özellikle gıda konusunda en kaliteliyi almaya özen gösteririm.Bir de bebeğiniz 1 yaşlarındaysa insan herşeye daha fazla dikkat ediyor.

Aslında bu örnekler uzar gider.Marka takıntısına girmeden bir ürün tam olarak ihtiyacımı karşılıyorsa o ürün benim için kalitelidir.Bu tabi ki çok göreceli bir kavram.Görüşlerinizi bekliyorum.İsteyen herkes bu mimi yapabilir.Sizlerden de bu konuda bir kaç kelam duyarsam sevineceğim:)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Cevpa için teşekkür ederim abi, bu arada anladığım kadarıyla 1 yaşında olan bebek senin galiba Rabbim ona sağlık versin ve analı babalı büyütsün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun kardeşim.15 aylık bir canavar var evde:) Onunla oynamaktan bloğa bile bakamaz oldum:)

      Sil
    2. Cümlemizden Allah razı olsun. Benim de yeğenlerim var abi inan bana onlarla oynarken çok mutlu oluyorum. Çocuklar ile vakit geçirdiğim zaman ne stres kalıyor ne de başka bir şey.

      Sil
    3. Aynen kardeşim çocuklar insanın bütün stresini alıyor.Çocuklarla oynarken zaman ne çabuk geçiyor anlamıyor insan.Allah herkese bu duyguyu yaşatsın.Evlat sahibi olmak çok ayrı bir duygu anlatılması imkansız bir mutluluk kaynağı.

      Sil
  2. Çok sağlıklı bir bakış açısı, çok güzel bir cevap tebrik ederim. Benim hislerime, görüşlerime de tercüman tam anlamıyla. "İhtiyacımı karşılayan ürün kalitelidir." Bu kadar üstüne edilecek tek bir sözüm bile yok.

    YanıtlaSil
  3. Aynen, marka takıntım yoktur. Ürün marka değildir, güzel olanıdır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buda güzel bir bakış açısı,yorumuna sağlık.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..