Tudem Edebiyat Ödülleri 7 Kasımda Sahiplerine Verilecek

Tudem Ödülleri Sahiplerini buldu

Edebiyatta özgün eser vermek şüphesiz çok önemlidir.Tudem ödülleri de bu bağlamda çok özeldir.Her sene edebiyatımıza özgün ve çağdaş eserler kazandıran Tudem ödülleri İstanbul Kitap Fuar'ında sahiplerine taktim edilecek.

Bu yıl roman dalında verilen yarışmada birinciliği "Beşir" ile Güzin Öztürk; ikinciliği "Kayra: 5000 Yıl Öncesinde Düşen Yıldız" ile Bengi Bağdat Kurt, Yıldız Kurt, Billur İpek Kurt; üçüncülüğü ise "Taş Devri Çocukları" ile  Zehra Tapunç’un kazandı. Kazananlara para ödülünün yanı sıra İzmirli heykeltıraş Ozan Ünal tarafından tasarlanan heykelcikler de sunulacak.

Tudem ödülleri 2003 yılından itibaren verilmektedir.Roman,şiir,tiyatro gibi alanlarda geniş yelpazeye sahip olan Tudem ödülleri 7 Kasımda sahiplerine takdim edilecek.Ödül kazanan arkadaşları tebrik ederiz.Tudem Ödülleri'nde emeği geçen herkese teşekkür ederiz.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu yarışmaya katılmayı düşündüm, sınav dolayısıyla vazgeçmiştim. Kazanan eserleri okumak isterim, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke vazgeçmeseydiniz:)Birdahaki sefere denersiniz artık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. şu yeni yazarları okumalı yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen deep ben de çok merak ediyorum bu yeni yazarları,okuyalım:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..