Dünyada Bir İlk:Kitap-Kahve-Çikolata Festivali İstanbul'da


Evet arkadaşlar yine bir festival haberi ile karşınızdayım Her nekadar bu festivale katılamayacak olsam da haberi duyurmak istedim.Belki duymayanlar olmuştur.Bu sayede belki festivale katılmak isteyenler olur.

Bu festival dünyada bir ilk arkadaşlar.Şöyle ki festivalin adından da anlaşılacağı üzere kitapseverlerin üç tutkusu olan kitap,kahve ve çikolata bu festivalde yer alacak.Yani konuklar kitap okurken aynı zamanda nefis kahveleri yudumlayabilecek,enfes çikolataları tadabilecek ve yazarlarla sohbet edebilecek.Eee daha ne olsun:) Radikal kitabın haberine göre işte tüm detaylar:

İstanbul 18-27 Aralık 2015 tarihleri arasında Harbiye Askeri Müze’de yepyeni bir festivale ev sahipliği yapıyor: “Üç Tutku: Kitap Kahve Çikolata Festivali.”

Birbirinden farklı, ancak birini düşünürken yanına diğerini de eklediğimiz, vazgeçilmez üç tutkunun birlikteliğinin yarattığı eşsiz duygunun tasarlandığı bu festival dünyada ilk kez yapılıyor.

Kitap kokusunun kahve kokusuna, kahve kokusunun çikolata kokusuna karıştığı bu büyüleyici atmosferde ziyaretçiler çeşit çeşit kahveleri yudumlayıp çikolataları tadarken, Türkiye’nin seçkin yayınevlerinin kitaplarını edinip yazarlarla sohbet edebilecek, workshop, sunum ve ikramlardan ücretsiz yararlanabilecekler.
Kitaplar, kahve makineleri, kahve fincanları, çikolatalar, çikolata yapımı için gerekli malzemeler yılbaşı öncesinde on gün süresince ziyaretçilere sunulacak.

İçinde sergilerin, söyleşilerin, konserlerin, çocuklara yönelik etkinliklerin, masal anlatımlarının ve bir müzayedenin yer alacağı festival sabah saat 10:00 ile akşam 20:00 arasında ziyarete açık.


Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. keşke gidebilsek, bana da da uzak çünkü katılıyorum ama festival tam benlik miş....

    YanıtlaSil
  2. Keşke sadece İstanbul da olmasaymış :/

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Farklı bir konsept içeren festival olmuş. Sayenizde duymuş oldum. Gitmeyi düşünüyorum. Çok teşekkür ediyorum böyle güzel bir etkinlikten dolayı biz blog yazarlarını haberdar ettiğiniz için.

    Sevgi, Saygı Ve Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel bir festivalmiş bu böyle, İstanbu'da olsaydım katılmak isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulda olsam ben de katılırdım büyük ihtimal:)

      Sil
  6. yaa harika bir şey buu! niye İstanbul'da değilim nalet olsun :/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuza kabul etmek memnunuz: TÜRKİYE
    numarasıyla: 559
    Biz, size arkadaşlar web sitemizi biliyor umuyoruz
    "Dizin ödülü" sunarak arkadaşlarınızı davet edin
    Bu siteyi genişletmek için tek yoldur.
    Etkinlik sadece dost
    Önemli! Bizim blogu takip etmeyi unutmayın. teşekkür ederim
    Harika bir gün var
    içtenlikle
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______572%20Members
    Kaydınızı doğrulamak için blogumuzu takip Emir
    Anlayışınız için teşekkür ederiz
    ++++
    Blogunuz için özel bir fiyat "dizin ödülü" alın! övgü ile
    Saygılarımızla
    Chris
    BLOGUNUZ İÇİN HEDİYE
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/09/26//15092609571918874513610461.png

    YanıtlaSil
  8. Yaa şahane bir şey bu :) Ve sayende duydum. Harikasın;)
    Tam benlik, sevindirik oldum şmdi:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..