Stephen King'in Yeni Dizisi (22.11.63) 15 Şubatta Yayında!!



Stephen King ustadan dizi geliyor arkadaşlar.Dizi King'in 22.11.63 adlı romanından uyarlanacakmış.

Stephen King'in Kara Kule serisinin film olmasını o kadar istiyorum ki anlatamam:) Rahatlıkla yüzüklerin efendisi ile yarışır fantastik alanda;) Neyse şimdilik dizi ile idare edelim.Bakarız Kara Kule'nin filmi de gelir.

Dizi sadece 8 bölümden oluşacakmış arkadaşlar.Ne güzel uzadıkça uzamayacak ve kabak tadı vermeyecek.1960 yılında geçen romanda Kennedy suikastini engellemeye çalışan bir öğretmenin başından geçenlere tanık olacağız.

Dizinin yönetmen koltuğunda ise J.J.Abrams ve Stephen King yer alıyor.Dizi 15 şubatta yayınlanacakmış.Bir Stephen King hayranı olarak,diziyi oldukça merak ettim şimdiden.Fragmanı aşağıdan izleyebilirsiniz.


Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Vaoavv merakla bekleyeceğim , şimdiden heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar kitap okuyorum ama daha hiç Stephen King kitabı okumadım. Bakalım yollarımız ne zaman kesişecek? Dizide yanlış anlamadıysam James Franco oynayacak. Seviyorum o adamı, onun için izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet James Franco oynayacak.En kısa zamanda bir King kitabı okumanız dileğiyle;)

      Sil
  3. Korku türünü sevmem ama Stephan King kitaplarını seviyorum.
    Dizisinden korkulur... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında konu itibari ile korkulacak bir dizi değil.King sıradışı bir iş yapmış;)

      Sil
  4. Mevsimlik dizi mi olacak acaba? Yoksa mini dizi mi?

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..