2016'da Yapılacak Kitap Fuarları Listesi


2016'da yapılacak bütün kitap fuarları tarihleriyle birlikte açıklandı arkadaşlar.Maalesef Çorum'da kitap fuarı yok bu sene:(  Şu yaşıma kadar hiçbir kitap fuarına katılamadım maalesef.Nerde görev yapsam oraya fuar gelmez oldu:) Geçen sene Çorum'da olan fuar bu sene ben geldim diye yokmuş:) Kısmet belki Samsun'dakine katılırım.

Evet meraklılarına duyurulur.İşte 2016 kitap fuarları listesi:

10. Ankara Kitap Fuarı (Ankara)  – Ankara Kitap Fuarı 2016

Fuar Tarihi: 08 – 17 Ocak 2016
Fuar Web Sitesi: http://eylulfuar.com
Fuar Organizasyon: 10. Ankara Kitap Fuıarı; Eylül Fuar tarafından organize edilmektedir.

Çukurova 9. Kitap Fuarı (Adana) – Çukurova Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 09 – 17 Ocak 2016
Fuar Web Sitesi: http://cukurovakitapfuari.com
Fuar Organizasyon: TÜYAP Adana Fuarcılık A.Ş. ve Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliğiyle, Çufaş Çukurova Fuarcılık A.Ş., Adana Valiliği ve Adana Büyükşehir Belediyesi desteği ile düzenleniyor.

2. Karadeniz Kitap Fuarı (Samsun) – Karadeniz Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 23 – 28 Şubat 2016
Fuar Web Sitesi: http://karadenizkitapfuarisamsun.com
Fuar Organizasyon: TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. tarafından Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği ile hazırlanıyor.

3. CNR Istanbul Kitap Fuarı (İstanbul) – CNR İstanbul Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 4 – 13 Mart 2016
Fuar Web Sitesi: http://cnrkitapfuari.com
Fuar Organizasyon: Basın Yayın Birliği ile birlikte yapılacak fuar CNR Holding kuruluşlarından Pozitif Fuarcılık tarafından organize edilecek. Fuarın tanıtımı ve etkinliklerinin koordinasyonu için Sine Fuarcılık yetkililerinin de içinde olacağı akademisyen ve yazarlardan oluşan organizasyon komitesi kurulacak.

Bursa 14. Kitap Fuarı (Bursa) – Bursa Kitap Fuarı 2016

Fuar Tarihi: 19 – 27 Mart 2016
Fuar Web Sitesi: http://bursakitapfuari.com
Fuar Organizasyon: TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliğiyle düzenleniyor.

21. İzmir Kitap Fuarı (İzmir) – İzmir Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 16 – 24 Nisan 2016
Fuar Web Sitesi: http://izmirkitapfuari.com
Fuar Organizasyon: TÜYAP Tüm Fuarcılık A.Ş. ve Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliğiyle düzenleniyor.

3. Van Kitap Fuarı (Van) – Van Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 22 – 30 Nisan 2016
Fuar Web Sitesi: Ajansasya Fuarcılık Org. Ltd. Şti. tarafından organize düzenleniyor.

5. Malatya Kitap Fuarı (Malataya) – Malatya Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 10-15 Mayıs 2016
Fuar Web Sitesi: http://malatyakitapfuari.com
Fuar Organizasyon: Malatya Valiliği, Malatya Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile düzenlenen ve Malatya Büyükşehir Belediyesi Kültür A.Ş. tarafından organize ediliyor.

8. Kocaeli Kitap Fuarı (Kocaeli) – Kocaeli Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 14-22 Mayıs 2016
Fuar Web Sitesi: http://kocaelikitapfuari.com
Fuar Organizasyon: Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin tarafından organize ediliyor.

5. Diyarbakır Kitap Fuarı (Diyarbakır) – Diyarbakır Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 24 – 29 Mayıs 2016
Fuar Web Sitesi: http://diyarbakirkitapfuari.com
Fuar Organizasyon: TÜYAP Tüm Fuarcılık A.Ş. ve Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği ile düzenleniyor.

35. Kitap ve Kültür Fuarı (İstanbul / Beyazıt)
Fuar Tarihi: 6 Haziran-1 Temmuz 2016
Fuar Web Sitesi: http://vakiffuarcilik.com.tr
Fuar Organizasyon: Vakıf Fuarcılık tarafından düzenliyor.

35. Kitap ve Kültür Fuarı (Ankara / Kocatepe)
Fuar Tarihi: 12 Haziran-1 Temmuz 2016
Fuar Web Sitesi: http://vakiffuarcilik.com.tr
Fuar Organizasyon: Vakıf Fuarcılık tarafından organize ediliyor.

5. Sivas Kitap Günleri (Sivas) – Sivas Kitap Günleri 2016
Fuar Tarihi: 01 – 04 Eylül 2016
Fuar Web Sitesi: http://sivaskitapfuari.com

7. Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı (Antalya) –  Antalya Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 28 Ekim-6 Kasım  2016
Fuar Web Sitesi: http://konyaaltikitapfuari.com
Fuar Organizasyon: Konyaaltı Belediyesi tarafından organize ediliyor.

35. İstanbul Kitap Fuarı (İstanbul) – İstanbul Kitap Fuarı 2016 (TÜYAP)
Fuar Tarihi: 12 – 20 Kasım 2016
Fuar Web Sitesi: http://istanbulkitapfuari.com
Fuar Organizasyon: TÜYAP Fuarcılık tarafından kesintisiz düzenleniyor.

2. CNR Mersin Kitap Fuarı (Mersin) – Mersin Kitap Fuarı 2016
Fuar Tarihi: 26 Kasım – 4 Aralık 2016
Fuar Web Sitesi. http://cnrmersinkitapfuari.com
Fuar Organizasyon: Pozitif Fuarcılık A.Ş. tarafından organize ediliyor ve Basın Yayın Birliği tarafından destekleniyor.

Yorum Gönder

36 Yorumlar

  1. Ne kadar güzel bir yazı olmuş. Hepsinden haberdar olduk böylece ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar. Hikaye etkinliğimiz başladı haber vermek istedim :)

      Sil
    2. Selamlar. Hikaye etkinliğimiz başladı haber vermek istedim :)

      Sil
  2. Ne güze bir Paylaşım ellerinize saglık ve Allah Razı olsun. Internette araştırma yapma özürlüyum ben fırsat bulamıyorum hele de Türkiye'ye gideceğimiz zaman. Bu Tarıhlero bilgisayara kopyalayımnde Oraya gelirsem geldiğim tarihlere bakarım fuar var mı diye.
    Sizin de ins artık şansınız döner de fuarlar size gelirler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden de allah razı olsun.İnşallah bir gün ben de katılabilirim:)

      Sil
  3. Yararlı bir paylaşım olmuş tebrikler.
    Blogum'a beklerim.
    blogdelidolu.wordpress.com

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık, mis gibi olmuş :D

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık.Kayseri' yi bulamadım ama daha 3. Olacak inşallah. Sırf kitap fuarı için başka bi ilde olmak isterdim

    YanıtlaSil
  6. Ben de CNR ne zamandı diye düşünüyordum dün :D O kadar iyi oldu bu liste ki anlatamam! :))

    YanıtlaSil
  7. Ben 10. Ankara kitap fuarına gittim ve yetersiz kaldığını düşündüm.Umarım diğer Fuarlar yeterli olur. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Bende bu sene zaman ayarlarsam CNR fuarına geleceğim. Geçen bir yayıncı baskısı olmayan bir kitabı getirmeye söz verdi :) Ama unutma ihtimali yüksek keşke telefonunu alsaydım dedim. Neyse, arkadaşlarla buluşup şöyle gezeriz :) Sizde aslında Ankara fuarına gidebilirdiniz. Ankara Çorum arası kaç saat ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'dan ziyade Samsun'a gitmek daha iyi olur benim için.Polis olduğum için bu aralar izin büyük sıkıntı.

      Sil
    2. Bizde her sene Tekirdağ'dan İstanbul'a gidiyoruz fuar için. Durum itibari ile haklı olabilirsiniz. Ben o kadar şikayet etsemde fuarlardan. Bir gün gidip gelmek ne kadar yorucu olsa da tabi güzel yanları da var. Umarım bu seneki fuara gidersiniz. Hele bir de bir arkadaşla giderseniz daha çok zevk alabilirsiniz.

      Sil
  9. Dört senedir ben de kitap fuarına gitmiyordum ama bu sene Çukurova Kitap Fuarı'na gittim. Ne kadar güzel bir etkinlik olduğunu unutmuşum. Umarım bir gün sen de gidersin. Her insan hayatında en az bir kere kitap fuarına gitmeli. Bulunduğun şehirde yoksa bile bu etkinlik için şehirler arası yolculuk yapmaya değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef izin sıkıntısı çekiyorum bu aralar.İnşallah şeytanın bacağını kıracağım:)

      Sil
  10. Tüyap çıkışı eziliyorduk :( Kabus gibiydi. Her yıl bir daha gelmem diyorum ama gene gidiyorum.Şimdilik seneye gitmeme kararındayım.

    YanıtlaSil
  11. Bu fuar takvimi Etkinlik Rehberi adlı siteden alınmıştır, değil mi?

    YanıtlaSil
  12. Hayır ben Çorum Belediye'sinin facebook hesabına sordum bu sene kitap fuarı var dediler. Hatta tarih bile verdiler. "02-22 Mayıs" tarihlerinde olacakmış. İnşallah ben de gideceğim. :D

    YanıtlaSil
  13. Kendimi kaybediyorum fuarlarda.Arkadaşlarım alma artık yeter diye beni uzaklaştırmaya çalışıyorlar.ama nafile...dayanamıyorum işte. Küçük yaşlarımdan itibaren takip etmeye çalışıyorum. Ne mutlu bana ki Çukurova ve Mersin fuarları yanıbaşımda :)
    Bu güzel liste için teşekkürler.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Öteki Kalem sitesinde kendi yazdığınız yazıları paylaşmaya ne dersiniz?

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..