Asansör Boşluğuna Anahtar Düşerse:)



Geçen akşam başıma korkunç bir olay geldi:) Tecrübemi paylaşmak istedim ki sizin de başınıza gelirse panik yapmazsınız.O halde anlatayım:

Akşam evde ekmek bitmişti.Ekmek almak için bakkala gittim.Tabi giderken anahtarımı da yanıma aldım.Eşim oğlumuzu uyutacağı için anahtarı aldım yanıma.Herneyse ekmeği aldım geri dönüp asansöre bindim.Normalde anahtarla hiç oynamam ama olacak ya anahtarları elimde çevirmeye başladım.Tabi anahtarlıkta bunun için müsait.Şangur şungur sesleri eşliğinde oynarken anahtarlık birden elimden fırladı,duvara çarptı ve hooop asansör boşluğuna kendisini bıraktı.Herşey çok hızlı gelişti.Bense sadece bakakaldım:)

Peki şimdi ne olacaktı? O anahtarları bir şekilde almam gerekiyordu ama nasıl? İlk defa başıma böyle birşey geliyordu.İnternetten bir araştırıyım ne var ne yok bu konu hakkında diye düşündüm ve karşıma inanılmaz yorumlar çıktı.Adamın birisi dikkat et boşluktan at çıkabilir yazmış koptum ya:) Birisi de karanlıkta duran yaratığın arkadaşını öldürdüğünü yazmış:) Milletçe abartmakta üzerimize yok zaten;)

İstediğim bilgiyi bulamadım tabi.Yöneticiyi aradım,asansörün anahtarı var mı diye sordum.Neyseki varmış.Zaten olmak zorunda ama değil mi? İnsanlarda kalabilir sonuçta.Ancak şöyle bir sıkıntı var yönetici uzakta oturuyor.Asansörün anahtarını çoğaltmalı.

4 saat sonra da olsa yönetici abimiz asansörün anahtarı ile geldi.Abi dedim nasıl olacak bu iş? Asansörü yukarı katlardan birine çıkarıp zemin katın kapısını mı açacağız dedim.Aynen öyle dedi.Asansörü 3.kata çıkardık.Bu arada heyecanlandım.İlk defa asansör boşluğuna dalacaktım.Kapıyı açtık zifiri bir karanlık var boşlukta.Derinliğini kestiremedim tabi.Telefon yanımdaydı allahtan.Telin fenerini açtım ve boşluğa tuttum.Çokta korkunç değilmiş canım:) Abi dedim ya ben boşluğa indiğimde biri asansörle aşağı inerse dedim,mazallah böcek gibi ezilebilirim:) Sen rahat  ol asansör kilitlendi dedi. Bir hışımla daldım boşluğa:) Anahtar köşede beni bekliyordu.İnmek kolay da çıkmak zormuş:) Oradaki demir bir çubuktan tutunarak kendimi yukarı çekebildim.Barfiks çalışmanın faydasını bu şekilde göreceğim hiç aklıma gelmezdi.

Maceralı dakikaların ardından anahtara kavuşmanın verdiği haz güzeldi:)Aman dikkat edin,feneri yanınıza almayı unutmayın;)

Yorum Gönder

42 Yorumlar

  1. Gecmıs olsun. 4 saat uzun surmus ama sanırım turkıye sartlarında normal? en son oğlum 2 yasındayken ben de hamıleyken asansörde kalmıştım. Isvıcredeydık hemen Itfaıyeyı aradı esım dedıgın gıbı bu durumlarda telefonun yanında olması ve cekıyor olması onemlı. ve yaklaşık 40 dakıka Asansorde kaldık sonra cıkakrdılar bızı.

    Ins bır daha yasamazsınız benzer bırsey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben asansörde kalmamıştım.

      Sil
    2. Biliyorum kalmadığınızı sadece Anahtarı boşluğa düşürdünüz. Asansör aksilikleri (boşluğa anahtar düşürme ) deyince aklıma kendi asansör aksiliğim geldi. Içinde kalsanız da anahtar düşürseniz de asansörün teçhizatına (anahtara) ulaşım gerekli. Bu durumlarda yöneticiye anahtarlara kısa sûrede ulaşmak önemli oluyor. Teşekkürler cevabınız ıcın

      Sil
    3. Ah pardon,yanlış anladınız sandım.Kusura bakmayın;)

      Sil
    4. Estağfirullah. Benim hatam telefondan okuyup yazıyorum ve tel klavyesi beni cok zorluyor hele de kelimeleri değiştiren Sözlük bazen yorumların anlamını bile değiştirebiliyor.

      Sil
    5. Yeni nesil telefon klavyelerine ben de sinir oluyorum:)O yüzden hertürlü sözlüğü ve yazı tahminlerini telefondan iptal ettim:)

      Sil
    6. çok teşekkürler bende az önce flash belleğimi düşürdüm yöneticiye söliyim X) ÖDEV YAPACAKTIM ÇIKTI ALACAKTIM :(

      Sil
    7. İnşallah belleğinize birşey olmamıştır;)

      Sil
  2. Aksam aksam adrenalin... asansor boslugunu hep merak etmisimdir..yukariya asansore baktiginda aklından kac korku filmi gecti ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku filmi değilde Fringe dizisinde 15 kişinin asansörde öldüğü sahne aklıma geldi:)

      Sil
  3. Ben yorumlara koptum! Boşluktan at çıkabilir nedir ya ahsjshajhs
    Ben asansör kullanmaktan biraz korkuyorum ama 5. katta oturuyorsanız mecbur gibi bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef mecbur oluyor:) O yoruma bende koptum cidden at nedir ya:)

      Sil
  4. Bu aralar oldukça ilginç tecrübeler ediniyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  5. Asansöre binemiyorum, o boşluğa da öldürseler giremem herhalde :))

    YanıtlaSil
  6. Cesaretliymişsin ben hayatta inemezdim :)

    YanıtlaSil
  7. Olacak ya , bazen tecrübelerimiz sınav olur gelir karşımıza :))

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. Okurken eğlendim ama eminim ki siz yaşarken böyle hissetmemişsinizdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kafasının üzerinde sallanan tonlarca ağırlık olunca pek güzel şeyler hissedemiyoruz haliyle:)

      Sil
  9. Pek çok kişinin amann olsun yarın gider yenisini yaptırırım diyeceği bir olay:))
    Tebrikler azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azimden ziyade zorunluluk oldu bizimkisi,teşekkürler:)

      Sil
  10. Biraz gözü kara davranmışsın... Ben bunu asla yapmazdım herhalde ya da eşim yapmaya kalksa engel olurdum. Malum Türkiye burası. Her ne kadar kilitlendi dense de asansörlerine güven olmaz... (Asansörlere değil tabii de işte...) Şükür ki sağ salim almışsın anahtarını. Bu arada bir sen-siz karmaşası yaşamaktayım sen diye hitap etmemin sakıncası yoksa bu şekilde daha kolay oluyor. Rahatsız oluyorsan bunu belirtirsen çok memnun olurum, ben de siz'e geçerim böylece :) Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl istiyorsan öyle hitap edebilirsin.Sıkıntı yok:) Aslında haklısınız,şartlar zor ve riskli ama oldu bikere:)

      Sil
  11. ahahaha :D Abi bi ekmek yüzünden başına neler gelmiş, çok güldüm valla :) Sen aşağıdayken o asansörden çalışma sesi gelseydi hislerin ne olurdu acaba merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla onu ben de çok merak ettim ama düşünemiyorum:)

      Sil
  12. Okurken eğlenceliydi :) Her ne kadar sen epeyce uğraşsan da :)

    YanıtlaSil
  13. Bu arada e posta adresini ya da iletişim bilgilerin yok buraya yazdım. Neden blog yazdığını ve blog yazmanın önemi hakkında kısa bir yazın var mı? Varsa onu yeni e kitabıma almak isterim. E kitap bitti son düzenlemeleri yapıyorum. Google Play Kitaplarda yayınlayacağım. Ayrıca örnek bloglarda kitap temalı blog olarak senin blogunu yazmayı düşünüyorum tabii ki izin verirsen. Bir diğeri de kenar çuğundaki dost sitelere beni de kabul edip eklersen ben de senin banner'ını eklerim. Cevabını e posta olarak yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir fırsat tanıdığın ve düşüncen için sağol.Elbette izin veririm.Aslında blogda iletişim forumu var.Oradan haberleşiyoruz.Mail attım;)

      Sil
  14. ms.snmz@gmail.com buradan gönderebilirsin e posta

    YanıtlaSil
  15. Sanki film izledim o kadar heyecanlı. Nasıl bir atraksiyon! Ben de korkardim bosluga girmeye, yorumlarda çok enteresan:)))

    YanıtlaSil
  16. O korku hep kitaplardan, filmlerden. Omzundaki King amcadan:) Keyifle okudum. Geçmiş olsun. Asansörlerden korktuğumu da yazayım :)

    YanıtlaSil
  17. bu ufakken başıma gelmişti benim! daha doğrusu teyzemlerin. asansör boşluğuna anahtarı düşürmüşlerdi, kardeşimle bizde bakıyoruz millet toplaşmış. birisi üst kattan asansörün kapısını tutuyor birileri çağırmasın da meşgul yansın diye. sonra kızlar iner aşağıya alırlar dediler, ilkten bende bir cesaret patlaması. yaparım derken daha aşağıya adımımı atmadan tırstım. o vakitlerde yedi yaşındayım, ama korkmamad ki neden aşağısı değil. bilakis örümcek ağları. şu an bile böceklerden feci korkarım. neyseciğme, baktılar ben mızırdanıyorum kardeşimi gönderdiler. aldı mı? aldı. ama aşağıya indiği gibi yukarı çıkmak istedi o da, anahtar tam önünde olmasına rağmen. senin şu serüvenini okuyunca seneler boyunca; 'gelse gelse bu anca bizim başımıza gelir. bir anahtar oraya nasıl düşer?' sorusu yıkıldı gitti. geçmiş olsun bu arada kitap. gerçekten güç iş onu oradan almak, cesaret isteyen bir iş. birde insan kendisini baskı altında hissediyor. dilerim bir daha başına gelmez bu tarz hadiseler. vede o yorumları okuyunca hunharca güldüm. at nedir? yaratık nedir? kendimi fantastik kurgu okuyormuş gibi hissettim bir an. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim başıma gelenle aynı gibi anlattıkların:)Yorumlar çok uçuktu cidden,at olayı bitirmiş zaten:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..