22 Blogger 1 Hikaye

22 Blogger 1 Hikaye



Sevgili Dreamland günlükleri bloğunun sahibi kardeşimiz harika bir projeyi hayata geçirdi.Toplam 22 blogger 1 hikaye yazıyor arkadaşlar.Sağolsun kardeşimiz beni de ekledi.Aslında bir mim ile başladı herşey
Ben de mimi okuyarak katıldım.Çünkü arkadaşımız mimi okuyan herkes katılsın demiş.Böylesi güzel bir davete icabet etmek görevimiz;)Hikayenin ilk bölümü yayınlandı bile.

Yalnız bu hikaye diğerlerinden çok farklı olacak.Şöyle ki dremalla kardeşimiz hikayeyi başlattı ve kaldığı yerden diğer blogger arkadaşlarımız devam edecek.Ortaya ilginç bir hikaye çıkacağı kanaatindeyim.Heyecanla bekliyoruz.Bunu düşünen ve hayata geçiren Dreamland Günlüklerine teşekkür ederim.

Hikayenin ilk bölümüne ve detaylarına Buradan Ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Desteğin için çok çok teşekkürler, ben de sizin yazacağınız bölümleri heyecanla bekliyorum. Umarım güzel bir hikaye ortaya çıkar. Kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sen çok etkili bir giriş yaptın.Ben hikaye konusunda iyi değilim.Bekleyip göreceğiz:)

      Sil
  2. Hikayenin nasıl ilerleyeceğini ve bana ne zaman sıra geleceğini merakla bekliyorum :) Harika olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok ilginç olacak.Merakla sıramızı bekliyoruz:)

      Sil
  3. Çok keyifli oldu bu sahiden. :) ben de en kısa zamanda hikayeyi okumaya başlayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel ve farklı bir çalışma ile bitirebiliriz;)

      Sil
  4. Cok güzel bir fikir. Yazma yeteneği olmayan biri olarak sadece takipte olabiliyorum ;) Dreamellaya gidip hikayeye bakıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu konuda iddialı değilim:) Umarım gidişatı bozmam:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..