Bloggerlar İçin Harika Bir Kitap:"Görevimiz Blog"






                  


Sevgili Mustafa Sönmez kardeşim bütün blogları ilgilendiren harika bir kitap yazdı.Kitap gerçekten blog yazanlar için son derece önemli bilgiler ile dolu.Blog açmak isteyenlere de kılavuz niteliğinde çok değerli bir kitap.

Büyük bir emek harcanarak hazırlanan bu kitaba herkes ulaşabilir arkadaşlar.Herkesin incelemesini tavsiye ederim.Blog yazma kriterlerinizi ve bloğa bakış açınızı değiştirebilecek nitelikte bir kitap.Gerek içerikleriniz açısından gerekse seo açısından güzel bilgiler var kitapda.Teknik olarak verilen bilgiler de çok kaliteli.Benim de 1 adet yazım mevcut:) Bu derece önemli bir kitapda benim de bir yazım olması çok mutlu etti beni.Bana böyle bir şans tanıdığı için kardeşimize teşekkür ederim.Kitap e kitap şeklinde hazırlandı.Kitaba ücretsiz bir şekilde sahip olmak için Buraya Bakınız.

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Yayın için teşekkür ederim. Zor da olsa en sonunda yayınladım. Google Play Kitaplar'da hazır durumda. Senin de bağlantı verdiğin sayfada diğer bağlantılar da var. Umarım blog dünyası için yararlı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olacağından eminim.Çok güzel bilgilere yer vermişsin kardeşim,tebrik ederim.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Bu güzel ve yararlı kitabı hazırlayan Mustafa Sönmez kardeşimize teşekkürlerimi sunarım. Size de her zaman olduğu gibi, bizleri kitaplardan haberdar ettiğiniz için teşekkürlerimi sunarım. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim hocam,eksik olmayın;)

      Sil
  3. Emeklerinize sağlık , bilgilerinizden yararlanırız tabii ki:)

    YanıtlaSil
  4. Uzun emekler verilip,harika şeyler üretilmiş ön sözünden belli:)
    Emeğinize sağlık hepinizin:)

    YanıtlaSil
  5. Benim gibi bazen netten bırseyler okuduğumda Kafası almayanlar için kitap şeklinde bulunması faydalı olur. Ama biz evde bu kapak tasarımının aynısı vardı sanki kutulardan çıkarmadım daha. Belki de ayni kitaptır teşekkürler bilgilendirme ıcın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kitap olduğunu sanmıyorum.Bu kitap şuan için sadece e-kitap şeklinde yeni çıktı.Yorum için teşekkürler.

      Sil
  6. Ben de bu tarz bir kitap okumak istiyorum. Yazara bu kitabı yazdığı için, sana da duyurduğun için teşekkür ederim. Faydalı bir eser olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle faydalı bir e-kitap.Ben inceledim.Yararını göreceğinizden eminim

      Sil
  7. Haber verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..