Mim:Nasıl Bilirdin...




Uzun süredir mim yapmıyordum.Sevgili kitapavcısı beni mimlemiş.Kendisini yeni tanıdım.Güzel ve kaliteli bir kitap bloğu.Ne güzel bir şey yeni bloglar tanımak:)Mime gelecek olursak;

Örgü Cumhuriyetim:Canım eşimin bloğu:) Bırakın da biraz torpil yapalım ama değil mi:) Hernekadar aktif olmasa da çok güzel örgüler yapar.Canlı şahidi ben ve sevgili oğlum:) Kendisini çok seviyoruz;)

Sadevederin:Blog aleminin bana göre en dinamik ve üretken blogcusu diyebilirim.4 yıldır tanırım kendilerini.Gerek sanatsal,gerekse eğlenceli yazıları ile blog alemine damga vurmuştur.Yazdığı kitaplar da var.Her marifet onda kısaca.Zaten tanımayan yoktur desem yeridir

Kitap Eylemi: Eski arkadaşlarımdan olan bir kitap kurdu.Ondaki okuma şevkini herzaman örnek almışımdır.Umarım ben de birgün onun gibi çok okuyabilirim:)

Bloggokhantekin:Kişisel blog denince aklıma ilk gelenlerdendir kardeşim.Donanımlı ve yardımsever kişiliği ile her zaman ön plandadır.Yazıları da kendisi gibi kalitelidir.

Mustafa Sönmez: Kişisel blog denilince aklıma gelen bir başka blogger.Kendine has tarzı ve yazı şekli ile beğendiğim bir kardeşim.Yazı tarzı ve hayata bakış açısını sevdiğim bir blogger.

Siyah Kuğu: Eski arkadaşlarımdan olan Siyah Kuğu başarılı bir blog yazarıdır.Duygusal yüklü yazılar denilince hemen aklıma gelir.Yazdığı öyküler de çok güzeldir.Bakmanızı tavsiye ederim.

Pinuccia:Okuma şenlikleri ile kalbimizde taht kurmuştur.İlk okuma şenliğine katılsam da diğer etkinliklerine katılamadım maalesef.İş yoğunluğundan etkinliği bayağı aksattım.

Mustafa Alniak: Yine kaliteli bir kişisel blog.İçinden geldiği gibi yazar.Ben de bunu okumayı çok severim.Tavsiye ederim;)

Aslında çok fazla blog var yazmak istediğim ama buna gerçekten zamanım yok.Suleuzundere,Dremella,neseli kitap vagonu,biposetkitap,eskiblog,beyazkitaplik,bilgi eksenim,Kağıt Salıncak,Recep Altun,Hüseyin hocam,bücürük ve ben,örgü cantam,deneyimli anne,okuma günlüğüm,Kitaplik,tanrizaratmaz,mehtapve kitap,Bize her yer okul,kitap sevinci,Kahve Yanı,epichan,yağmur tozu,cafe tigris,kalemderi,makbule Abacı, Rabia Serteli,Senay bn gibi bir sürü blog var.Herkesi tek tek yazmak isterim ama buna zamanım yok gerçekten.Unuttuğum arkadaşların affına sığınıyorum.

Yapmak isteyenlere bu mimi paslıyorum.

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim :)) Ben de sizden kendini bulabilecek misin miminde bahsetmiştim :)
    Görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim ismimi görmekten mutluluk duydum :))

    YanıtlaSil
  3. Listede bloğumun adını görmek beni mutlu etti, güzel düşüncelerin için gönülden teşekkür ederim abi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ! Bir mim hazırladım ve sizi de mimledim :)) Umarım eğlenirsiniz :) İyi günler dilerim :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2016/01/yaynevleri-mimi.html

    YanıtlaSil
  5. Bu Mımı yapmayan bır ben kaldım galıba ;( Benı de hatırladığınız ıcın teşekkür ederım. Ese torpıl her zaman olur ;) Benım esım bloğumu okumuyor bıle ;) Maasallah sıze...

    YanıtlaSil
  6. :) Mim okumayı sevdirdiniz bana

    YanıtlaSil
  7. İsmimi görmek bile harika :D Çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir mim başlatılmış :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. ismimi orada gördüğüm için mutlu oldum. Teşekkürler. Bu mimi ben de yapacağım en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  10. İsmimi görünce çok sevindim, çok teşekkürler :)
    Eşinizin blogu olduğunu bilmiyordum, hemen bulacağım kendisini.

    YanıtlaSil
  11. orgucumhuriyetim.blogspot
    com.tr
    esimin blogu;)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..