Yayınevleri Mimi



Sevgili Kitap Hayatı(İrem ve Kitaplar) Beni mimlemiş,sağolsun.Mim yayınevleri ile ilgili bir mim.O halde başlayalım;)

1- En sevdiğiniz yayınevi hangisi ? 

Altın yayınları benim favorim.Kaliteli bir yayınevi olduğunu düşünüyorum.Kitap kapakları ve tasarımları çok hoş.Özellikle kapaklarındaki kabartmalı yazılar çok hoş 


2- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.

Altın kitaplar deyince aklıma gelen ilk yazar elbette Stephen King.Rüya avcısı kitabını kısaca yorumlayacak olursam:

Bu adamın hayal dünyasına bayılıyorum.Hiç olmayacak şeyleri düşünüyor ve bunu eserlerine çok iyi aktarıyor.Bu romanı da çok sürükleyiciydi.Düşünsenize evde tuvaletinizi yaparken klosetin içiden bir yaratık çıkıyor iğrenç değil mi:)Gerçi bu sadece küçük bir kısmı.4 arkadaş ve hepsinin birbirinden farklı özellikleri ve hepsini ortak kılan Duddits adındaki bir çocuk.

3- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.
Canan Tan En Son Yürekler Ölür

Sen gözlerinden ateşler saçarak,zehirli oklarını bana yöneltirken,ben sana aşık oldum Nehir''...

''Sen,tüm şatafatlı tanımlardan sıyrılıp en doğal halinle,yaramazlık yapan çocuklar gibi boynunu bükmüş,bağışlanmayı beklerken,ben sana aşık oldum Deniz''...

4- Yazarın başka okuduğunuz ve önerdiğiniz bir kitabı var mı ? Varsa, adı ne ? 

Yazarın bütün kitaplarını okudum.Önereceğim kitabı:
Yüreğim seni çok sevdi.

5- Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmazsa ne hissederdiniz ? 

Bu beni daha çok kamçılardı.Ve daha iyi bir roman yazmaya çalışırdım:)


6- Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi/hangileri?

Stephen King:Kim bulduysa Onundur
Celil Öker:Sen ölürsün ben yaşarım.
Alexandra Monir:Labirent
Wilbur Smith:Çöl Tanrısı

Aslında liste uzar gider ama ilk etapta bu romanlar aklıma geldi:)

Bu mimi okuyupta yapmak isteyen arkadaş varsa yapsın lütfen:)

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Kitaplar evreni o kadar geniş ki insan kayboluyor. Düşünce dünyasınin ne kadar geniş olduğunu görünce bazen hayret ediyorum. Ama ben yayın evleri ve yazarları aç gözlü kitap fiyatları yüzünden hep elestiririm. Güzel bir yayindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ülkemizde kitap fiyatları çok uçuk,haklısın kardeşim.

      Sil
  2. Çok güzel bir yayın olmuş.Böyle bir mim yazmak çok zor en azından benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Siz de yapabilirsiniz mimi:)

      Sil
    2. Elbette bu mim çok ses getirdi. Her blogta gördüm. :)

      Sil
  3. Yayınevi pek önemli değil benim için. Şu ana kadar aa bunun yayınevi neymiş demedim heralde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim içinde önemli değil.Kitaplığımda çok fazla yayınevi mevcut:)

      Sil
  4. Aynen hiç yayın evine takılmadım. Sadece test kitapları falan alacak oldum mu o zaman yayın evine bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız test kitapları içib durum biraz farklı.Yayınevlerine ben de takılmam.Her türlü okurum

      Sil
  5. Cevaplarınız için çok teşekkür ederim :) Altın Kitaplardan nedense hiç aklıma böyle okuduğum bir kitap gelmiyor hiç :/ Ama elbette duydum ancak ne gibi yazarları olduğunu bile bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir mim, cok okuyabilen biri olmadığım için es geçiyorum işin ehillerine bırakıyorum meydanı :) altın yayınlarını sık duyar oldum iyi okumalar size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yapsaydınız yine:)Altın yayınları iyidir:)

      Sil
    2. Olsun yapsaydınız yine:)Altın yayınları iyidir:)

      Sil
  7. Ben de severim Altın Kitaplar 'ı. Hele sahaftan bulunanlar bir başka :)

    YanıtlaSil
  8. Wilbur Smith'in Nehir Tanrısı'nı okumuştum. Eski Mısır Kralllıkları'nda geçen ilginç ve çok sürükleyici bir romandı. Okumadıysanız mutlaka tavsiye ederim...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..