Google İle Başım Dertte:Dizin Problemleri



Bloğa 4 sene aradan sonra dönünce bu mecrada da baya birşeyler değişmiş.Önceden kitap yorumlarım Google'da üst sıralarda çıkardı ve günlük en az 600-1000 arası ziyaretçi gelirdi, şuan ziyaretçi sayısı 200 lere düştü günlük ancak sıkıntı şu ki dizine ekleme sorunu yaşıyorum,sayfalarım google dizininde görünmüyor, bir yerde bir hata var ama nerde çözemedim. Google Search Console ile baya bir içli dışlı oldum sorunu halletmek anlamında,tekrar dizine eklemesi yönünde tekrar gönderim sayfaları bakalım ne olacak.Site com uzantılı idi,tekrar blogspota döndü, yönlendirmeleri tekrar yaptım bakalım biraz zaman alacak gibi.Bu konuda tecrübeli arkadas varsa ve dizinde kaç sayfası görünüyorsa yazabilir mi, şayet binlerce sayfam vardı dizinde şuan 5 sayfa görünüyor şaka gibi.Hal böyle olunca Adsense reklamları da uçmuş:) Onada bir istek gönderdim. Ne demiş atalarımız:Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur,Benim blog ise çöp olmuş, tabi bu google nezdinde, kendi gözümde bloğum çok değerli orası ayrı konu:)

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Hoş geldiniz:))) Uzun bir süre ara verince bazı sorunlar çıkıyor maalesef, umarım düzelir en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah en kısa sürede yardımcı olacak birileri çıkar ve bu sorununuz hallolur. Ne yazık ki ben hiç anlamıyorum o işlerden. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli ayarları yaptım ve yeni bir tema kurdum,geriye beklemek kaldı:)

      Sil
  3. Bu arada daha önceki yorumlarımdan birinde yazmıştım, konuyla ilgili olduğu için tekrar yazayım:) Blog Dedektifi kodlamalar ve blog konusunda çok fazla bilgiye sahip, birçok arkadaşımıza da yardımcı oldu bu konularda, bilginiz olsun. Umarım düzelir sorunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için sağolun,gerekli ayarları yaptım ona rağmen düzelmez ise bahsettiğin arkadaşın kapısını çalacağım:)

      Sil
    2. Her zaman kapı açık çalmanıza gerek yok. Çay var mı ben geldim diyin yeter :)

      Sil
  4. alan adından kaynaklı sanırım, biraz zamana bırakın, site haritasını yeniden gönderim düzelecektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini yaptım kardeşim,geriye google amcayı beklemek kaldı,duyarlılığın için sağol, baş tacısın

      Sil
  5. Aynı anda son iki yazıyı açtım. Problemin çözülüyor oluşuna sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ben hiç anlamam bu işlerden aslında, umarım hallolur derken sevgili Filmgündemi yorumunu gördüm sevindim. :)

    YanıtlaSil
  7. İşin teknik kısmını bilmiyorum. O konuda bir şey söyleyemem ama blogların görüntülenme sayısı eskiye göre çok düşük. Büyük ihtimalle ne yaparsan yap o sayıları kolay kolay göremeyeceksin. Eskiye oranla beş kat fazla takipçim var ama yazılarımın görüntülenme sayısı ters orantılı olarak beş kat düştü :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağı yukarı tutturdum gibi, ama haklısınız sosyal medya blogları mahvetti

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..