A-101 de Karşıma Çıkan 2 Adet Güzellik:)

 


Zaman zaman A-101'de karşıma çıkan kitapları alırım,baya bir kitap almışlığım vardır oradan:) Bugün yine bişeyler alırken bu 2 güzellik karşıma çıktı :) Stefan Zweig ile son paylaşımım olan Korku romanı ile tanışıp baya bir sevmiştim. Bunlar da karşıma çıkınca hemen aldım.

Aslında set halinde imiş ve sadece bu 2 si kalmış. Bütün bir seti alırdım önceden denk getirebilseydim:) Neyse ki buna da şükür :)

Okunacak yığınla kitap varken ve kendime okunacak kitaplar varken yeni kitap almayacağıma söz verirken ki bu sözü asla tutamıyorum:) Oldu mu şimdi :)) 

Yorum Gönder

25 Yorumlar

  1. :) Olmuş olmuş pek güzel olmuş. Arada bir mutlu etmek lazım kendimizi.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapmışsınız kitapları almakla, keyifli okumalar dilerim:))) Son cümlenize tamamen katılıyorum, ne kadar almayacağım desem de alıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. İşte kitap fiyatlarını düşürenler de hep bu 3 harfliler! :)

    YanıtlaSil
  4. Kitap alışverişi dünyanın en güzel alışverişlerinden biridir. Hatta ilkidir diyebilirim. İşin tek üzücü tarafı kitabın üç harfli marketlerde ayağa düşmesi. Ama bu pahalılıkta vatandaş ne yapsın değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, bizi bu duruma düşürenler utansın

      Sil
  5. a101 kitapları ucuz oluyor iyi yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Olmuş olmuş :) Böyle fırsatları kaçırmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oluyor, sonra yığılıp kalıyor ama olsun:)

      Sil
  7. Ah o sözü kim tutabiliyor ki:)) çok güzel bir sürpriz olmuş, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bir söz tutmak için farkındayım,teşekkürler:)

      Sil
  8. A-101'den birkaç kere ben de kitap almıştım. Popüler çok satan kitapların cep boy baskısını satıyorlardı. Onlardan almıştım. Yakıcı Sır çok güzel bir kitaptır. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ilk ondan başlayım o halde elimdeki okunacaklar bitince tabi:)

      Sil
  9. bakayım burada da var mı^^

    YanıtlaSil
  10. A101'e uğramalı... Fiyatları da yazsaydınız keşke merak ettim :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Bu devirde öyle valla, bugün 5.95 olmus yine 3 kitabını aldım yazarın:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..