Alice İn Borderland-Netflix (Sonunda 2.Sezon Geliyor:)



Bu dizinin  ilk sezonunu çok severek izlemiştim,nihayet perşembe günü 2.sezon geliyor:)Muhtemelen 1 günde bitirip inşallah 3.sezon ne zaman gelecek diye düşünmeye başlamam.Netflix'in en uyuz olduğum özelliklerinden biri aylarca bekle ve bütün sezon bir anda yayınlansın:)İster istemez merak edip izliyorsunuz ve bir bakmışız koca bir sezon 1 günde bitmiş:)

Çekik gözlü arkadaşlar baya iyi dizi yapıyorlar bu ara:)Bu dizinin konusu da bana bir o kadar orijinal geldi.Dizi o kadar ilginç ki Distopya içerisinde Ütopya bile yaşatıyor bize,sahil denen dernek ile:)

Arisu adlı karakterimiz gamer diye tabir edilen oyun manyağıdır.Varlıklı bir ailenin oğludur ancak oyun bağımlısı olduğu için babası tarafından dışlanmıştır.2 tane yakın arkadaşı vardır ve bir gün Tokyo sokaklarında polisten kaçarken bir metro tuvaletine girerler ve bu saatten sonra fantastik olaylar başlar.Dışarı çıktıklarında o kalabalık Tokyo sokaklarıdan eser kalmaz,bütün insanlar yok olmuştur,sadece üç arkadaş kalmıştır Tokyo sokaklarında.Sanki paralel bir evrene ışınlanmışlardır.

Yaşamak için oyna mantığı bu saatten sonra başlar.Üç arkadaş hayatta kalmak için amansız bir mücadeleye girişirler ve aslında yalnız olmadıklarını anlayacaklardır.Tokyo sokakları kabus sokaklarına dönecektir.Son derece vahşet içeren harika bir fantastik dizi olmuş.Alica Harikalar diyarının fantastik ve korkunç bir uyarlaması diyebiliriz dizi için.Son derece sürükleyici,tavisye edilir.


Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. sanırım 1 ya da 2 bölüm izleyip bıraktım, bir günde izlenen Kore dizileri candır :) Keyifli seyirler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim baya bir hoşuma gitti, 4 gözle bekliyorum bakalım :), teşekkürler

      Sil
  2. Kore dizisi seviyorum çok ya ama yok distopya havasında değilim. :)

    YanıtlaSil
  3. Kore dizilerini pek sevemiyorum, bu dizi de film sitelerinde çok önüme çıkıyor:) Keyifli seyirler dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. 1. sezondan başlamak lâzım sanırım. :)

    YanıtlaSil
  5. Konu baya ilginç. Ama vahşet falan bana göre değil :)

    YanıtlaSil
  6. Diziyi izlemedim ama sosyal medyada çok karşıma çıkmaya başladı. Yorumları da çok iyi. Bir yerden Netflix bulayım da izleyeyim bari :-)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..