James Patterson-Büyük Kötü Kurt

 



Son zamanlarda okuduğum en iyi Polisiye romanlardan birisi ile karşınızdayım. Acımasız Rus mafyasının Amerika'daki yarattığı vahşet ve onların peşine düşen FBI Ajanı Alex Cross'un serüvenini heyecanla okudum diyebilirim.

Kendisine Kurt denilen psikopat bir katil izi sürülmesi çok zor olan bir internet sitesinden zengin ve sapık insanlarla iletişime geçerek para karşılığında onlara sapkınlıklarına göre insalar bulup, onları kaçırır ve para karşılığında bu insanlara pazarlar.Bir çeşit Deep Web sitesinde döner tabi bu işler.

Otel Film serilerini izlediyseniz bu romanı büyük ihtimalle seveceksiniz.

FBI ajanımız Alex Cross'un Kurt isimli sapkını yakalamak için giriştiği mücadeleyi bir solukta okudum, tavsiye ederim. 

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. İddialı bir giriş olmuş. Ben de şu an Gizemli Cinayetler (Çin Mahallesi'ndeki Sır) 'ı okuyorum. Onu da tavsiye ederim, yer İtalya'da geçiyor. 😇

    YanıtlaSil
  2. Ben de yazarın 3. Derece kitabını okuyorum. Bitirmek üzereyim. Bu kitabını da alayım. Konusu güzelmiş. Tavsiye için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok övmüşsünüz merak ettim ama sapıkça kısımlar varsa yani detaya giriliyorsa okumayım hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok detaylı değil ama bu tarz katil, cinayet vs hoşlanmıyorsanız tavsiye etmem:)

      Sil
  4. Çok önceden okumuştum ama hiiiç bir şey hatırlamıyorum. Nedense bu tip kitapları hemen aklımdan siliyorum. Birkaç ay önce yaptığım kitap bağışı içinde olmasaydı ve sizde madem bu kadar güzel diyorsunuz yeniden okurdum:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum icjn teşekkürler, ben de çoğu kitabı bir süre sonra unutuyorum, benlik bir durum değilmiş demekki:)

      Sil
  5. Zaman zaman polisiye okumayı severim. Bu kitabı duymamıştım, bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye seven biri olarak hoşlanacağınızı düşünüyorum

      Sil
  6. Ayy heyecanlı. :) Severim bu tarz kitapları denk gelirsem bakayım. :)

    YanıtlaSil
  7. psikolojik yönü ağır olan kitapları sevmem kolaydır, bu polisiye de biraz çağrışım yaptı bana açıkça, bakacağım ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  8. Yazarın İlk Aşk kitabını okumuştum ve sevmiştim:) Polisiye türünde pek okumadım, kitabı sever miyim olamadım? Bakacağım, aklımda olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddet içeriklerinden hoşlanmıyorsanız denemeyin derim:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..