2+2=5?

Çok anlamlı ve harika bir kısa film.Son zamanlarda ülkemizde yaşanan durumların bir göstergesi olabilir bu video.Dayatmalara uymadığımız zaman başımıza gelecekler gibi.Şu anki iktidarı hatırlattı bu film bana nedense.Kimse korkusundan bir şey yapmak istemiyor.Özellikle koltuk sevdalısı yöneticiler.Yeter ki bana bir şey olmasın rütbem gitmesin ben kendi bildiğimi değil dayatmaları savunurum mantığı ile hareket eden yöneticileri hatırlatıyor.

Bu zamana kadar meslek hayatımda hep kendi doğru bulduğumu,düşüncelerimi meslek hayatımda savundum.Bu bana bir şey kazandırdı mı? Meslek hayatım açısından hayır,insanlık açısından ise koca bir evet.Meslek içerisinde neden istediğim bürolarda çalışamadım?İşte tam bu yüzden.Eğer birilerinin gözüne girmek için yalakalık yapsaydım,kendi doğrularım için değil başkalarının doğruları için yaşasaydım elbette tam tersi olacaktı,istediğim yerde çalışacaktım.Peki o zaman özgürlüğüm ne olacaktı?Duygularım,düşüncelerim ideallerim ne olacaktı?

Adamlar istediklerini uygulayacaklardı ben bunları yanlış bulsamda.Haktan adaletten bahseden insanlar neden kul hakkı yemeyi iyi beceriyor acaba?Neden bazı şeyleri açıklamaktan korkar oldu insanlar?İşte hep bu menfaatler yüzünden.İş hayatında rahat yerlerde çalışmak için kişiliklerinden ödün verdikleri için.Ben zor bölümlerde çalışırım,nöbet tutarım sıkıntı yok ancak akşam yatağıma girdiğimde huzurla uyurum.Bırakın onlar doğru bildiklerini yapsınlar.Ama inanıyorum ve hayatımda hep tecrübe ettim ki Allahın Adaletinden asla kaçış yoktur.Eninde sonunda hak yolunu bulur..


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Merhabalar Efendim.

    Önce yazınızı okudum, daha sonra filmi seyrettim. 2+2=5 değil, 4 eder. Bilgim bunun 4 olduğunu söylüyor, bedeli hayatım bile olsa!..

    Hz. Yusuf (A.S.) firavunun karşısına çıkarıldığında, eğilmiyor. Bunu hakaret kabul eden firavun Yusuf'a neden eğilmediğini soruyor. Hz. Yusuf'ta: "İnancım, sadece tanrıma eğilmeme izin veriyor, bedeli hayatım bile olsa!.." diyor. Firavun, Hz. Yusuf'un bu tutumundan hoşlanıyor. Hz. Yusuf hayatta kalıyor, ama firavuna asla eğilmiyor.

    Ama şimdilerde böyle, hayatı pahasına bile olsa inancında samimi birini bulmak mümkün müdür?..

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. @Recep Altun;
    Çok güzel örneklendirmişsiniz hocam,kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..