Saçmalardan Seçmeler:Yaşamak İçin Oyna:Fiyasko Netflix Filmlerinden



Çok güzel başlayan bir filmin içine nasıl edilir, sonu nasıl bağlanamaz, nasıl vasat bir şekilde biter, en güzel örneklerinden birine şahit oluyoruz bu filmde.

Konusu baya orijinal geldi ilk başta. Daha önce okuduğum Erebos kitabı geldi aklıma bir an.Tabi Erebos mantıklı bir şekilde bitiyordu, orası ayrı:)

Eski bir oyunu bulan ve paraya ihtiyacı olan Kayla adlı genç kız oyunun ödülü olan 125.000 dolar için oyunu oynama kararı alır. Ama kim bilir ki bu oyun öyle böyle bir oyun değil. Bir anlamda Jumanji den esinlenmiş gibi duruyor bu film.Mavi Balina vardı bir zamanlar çocukları intihara sürükleyen. Onun gibi de düşünebiliriz ama bu oyun direk öldürmese de, insanı öldürmekten beter ediyor.

Filmin başlarında vay be ne orijinal bir senaryo dedim ta ki filmin 2.yarısına kadar. Bilmem kaç yıl önce yapılan bir oyun oynandığı zamandaki hayata müdahale eder. Ya oyunun dediğini yapacaksın, ya da öleceksin. 4 seviye bittikten sonra Bölüm sonu canavarı bile var:)

Zaman kaybımı: malesef öyle. Lanet Netflix bende 2 saatimi çaldın:) Ama canın sağolsun bir dudak payı da olur hani:) 

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. iyi değil bu diye düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç görmemiştim. Neyse denk gelirsem zaman kaybetmem....

    YanıtlaSil
  3. Kıh kıh kıh diye gülüyor olmam peki, ben izlemiycem bunu tamam. :D

    YanıtlaSil
  4. Konusunu okurken orijinal bir hikaye varmış hissi uyandırsa da pek öyle değilmiş anladığım kadarıyla. Maalesef bazen bazı filmlerde ben de o zaman kaybı hissini yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Filmi duymamışım hiç, bu kadar film izleyen biri olarak kendime şaşırdım şu an:) Kötü bir filmmiş gerçi:)

    YanıtlaSil
  6. O zaman biz uzak duruyoruz ve zaman kaybını önlüyoruz :-)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..