Lori Schiller-Sessiz Oda (Psikolojik Roman)


Şizofren hastalığı ancak bu kadar etkili ve güzel anlatılabilirdi.Çok etkileyici bir kitap.Ben çok etkilendim açıkcası.Etkilenmemdeki en büyük sebep ise şizofren hastalığını birebir yaşayan ve bu hastalığı yenen birisinin kaleminden bu hastalığı okumak.


Lori yıllarca şizofren hastalığı ile mücadele etmiş ve yaşadığı o kabus dolu günlerini kaleme almış.Başına gelen korkunç olaylar insanın tüylerini ürpertmeye yetiyor.Allah kimseyi böyle bir hastalıkla sınamasın.Şizofren hastalığının ne olduğunu biliyordum ama bu kadarını hayal etmiyordum açıkcası.

Lori çok başarılı bir kızdır.Ailesinin göz bebeğidir.Kardeşleri onu hep örnek almışlardır.Okulunda da çok sevilen ve başarılı olan Lori'nin hayatı gaipten sesler duymaya başlamasıyla alt üst olur.Beyninin içindeki sesler Lori'yi çıldırtır.O hayat dolu başarılı kız adeta yaşayan bir ölüye döner.Beynindeki sesler onu sürekli intiharın eşiğine sürükler.Lori bir zaman sonra hastalıkla mücadele etme kararı alır.Doktorununda desteği ile Lori tedavi sürecine girer.Yaşadığı olaylar ise çok etkilyicidir.

Muhakkak okunması gereken bir kitap.İnsanı gerçekten çok etkiliyor.Tavsiye ederim..

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. İnsanın kendi yaşadığı, kurgu olmayan kitaplar çok etkiliyor dimi? çünkü gerçek olduğunu biliyorsun.
    Alıp okurum bu kitabı Cumhuriyetim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. elinize saglik rabbim kimsenin basina vermsin
    saygilar.

    YanıtlaSil
  3. okudum ben bu kitabı , çok ilginç gemişti ,özellikle şizofreni hastası birinin kalmeinden çıkmış olması...

    YanıtlaSil
  4. aaa bilmiyodum severim bunu ben ya okursam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gardaş aynı hastalığı ben de yaşadım abartılcak bi halt yok




      Sil
  5. Adsız aynı hastalığı yaşamak kolay şey değil.Ne kadar sürdü?

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..