İçilebilen Kitaplar!!

İçilebilen Kitaplar!!

Kitabın yenileni olur da içileni olmaz mı:) Bir önceki yazımda sayfaları yenilebilen kitapdan bahsetmiştim.Şimdi ise sizlere içilebilen kitaplardan bahsedeceğim.

DDB New York ve Water is Life içilebilen kitaplar projesini hayata geçirmiş arkadaşlar.Kitabın en önemli özelliği suyu bakterilerden ayırarak içilebilir su sağlaması.Aynı zamanda kitap hijyen ve sağlık konularından bahsediyor.

Sayfaları mikroskopik gümüş zerreciklerle kaplı olan kitabın sayfalarından su geçtiğinde bakterilerin %99 u yok oluyormuş.İşlemden geçen su içilmek için tamamen güvenli hale geliyor.Maliyeti oldukça düşük olan kitap ile bir kişi 4 yıllık su ihtiyacını karşılıyormuş arkadaşlar.


Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Kitabı merak ettim doğrusu...

    YanıtlaSil
  2. İşte gerekli bir kitap, fiyatı ne kadar acaba Türkiye'de var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiyede olduğunu sanmıyorum,o yüzden fiyatı hakkında birşey diyemeyeceğiim,ama ucuz olduğu yazıyordu:)

      Sil
  3. Kitap demeyelim madem, baya içecek olmuş bu! :)

    Ben de beklerim Kafa'ya! Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Başlık mükemmel olmuş. Beklediğim gibi bir makale ve video.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,ayrıca güzel yorumuz teşekkürler.Sevgiler.

      Sil
  5. hey Allah'ım ya, daha neler göreceğiz bakalım :D

    YanıtlaSil
  6. Hahaha yenebilenini zihnimde bir yere koyabildim; ama bu ııh olmadı pek :))) Fazla bilimsel geldi sanırım. Ben edebiyata yatkınım daha çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatkın olduğun kesin.Edebiyat senin işin.Kitap yaz da okuyalım:)

      Sil
  7. Merak uyandırıcı bir yazı olmuş kitabı merak ettim

    YanıtlaSil
  8. Daha önce hiç duymamıştım sayende öğrendim abi , böyle bir şey olduğunu çok tuhafıma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğumda benim de tuhafıma gitmişti ve paylaşma gereği duydum.Teşekkürler kardeşim yorum için;)

      Sil
  9. Gerçekten söylenen doğru. Daha az ağaç katliamı demek bu. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..