Wattpad Yazarları Tüyap Fuarı'na Damga Vurdu!!


Wattpad son zamanlarda ülkemizde de sıkça kullanılan bir uygulama oldu.Bir çok genç yazar bu uygulama sayesinde tanındı hatta bazı genç yazarların yazdıkları milyonlarca kez okundu.Kitapları basıldı ve yok sattı.Hatta bazıları var ki fenomen oldu.Şu yazımda Wattpad uygulamasından bahsetmiştim.

Işte bu 3 fenomen yazardan bahsedeceğim.Büşra küçük Kötü Çocuk romanı ile çok tutuldu.Özellikle gençler arasında oldukça popüler bir yazar haline geldi.Aynı şekilde Büşra Yılmaz'da 4n1k adlı romanı ile çok fazla okundu.Genelde romanlarındaki tema aşk üzerine kurgulanmış.Okuyucu kitleleri hemen hemen aynı.8-18 yaş aralığında oldukça geniş okurlara sahip yazarlar bu ilgiden oldukça memnun.Alya Öztanyel'de Karanlık Lise adlı romanla popüler olan yazarlar arasında.

Yazarların yaşlarının da küçük olması sanırım gençlerce sevilmesinin en büyük faktörü.Ben henüz okumadım bu romanları,ancak Kötü Çocuk romanını
 heryerde görür olmuştum.

21 yaşında memur bir ailenin çocuğu, 4n1k adlı romanın yazarı olan Büşra Yılmaz'ın imza töreninde değim yerindeyse izdiham yaşanmış.Izlediğim haberde çocuklar adeta ağlıyordu.Birbirlerini ezen çocuklar Büşra'dan imza almak için kıyasıya yarıştılar.Hatta bir ara öyle bir izdiham olmuş ki kapılar kırılmış.Yaklaşık 4.000 kişi imza için Tüyap'a gelmiş.Izdiham olunca güvenlik güçleri imza törenini yarıda kesip yazarı kalabalığın arasından çıkarmış.Bir süre sonra yazar tekrar imza törenine dönmek istemiş ve tören devam etmiş.

Bu kadar fanatizm beni korkuttu açıkçası.Özellikle 8-15 yaş aralığı çocuklar kendinden geçmiş ağlıyor,Büşra'yı çok seviyoruz diye bağırıyorlardı.

Aşk temalı roman yazan Büşra Yılmaz fantastik alana yöneleceğinden bahsetti.Bizim gençler bu tarz romanları çok seviyor zaten.Bu alanda da başarılı olacaktır yazar muhtemelen.

Kanada tabanlı bir uygulama olan Wattpad ülkemizde de epey tutuldu.Ben de güzel roman,hikaye yazarım diyorsanız,Wattpadde yazabilirsiniz.Belli mi olur bakarsınız siz de bir anda popüler bir yazar olmuşsunuz:)

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. O haberi ben de gördüm, yine her şeyde olduğu gibi bunda da aşırıya kaçmışız. :(

    YanıtlaSil
  2. İzmir Kitap fuarında ki izdihamda da merak edip sormuştum neden diye Büşra küçük kitaplarını imzalıyormuş kızlar çılgınlar gibi kendilerinden geçerek çığlıklar atıyorlardı inanın ilk önce erkek bir yazar diye düşündüm meğer değilmiş . Yolları açık kalemleri doğru olsun diyelim:))
    Büşra yılmazın da TV röportajını izledim çok şekerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaşlarda milyonları peşinden sürüklemek kolay bir iş değil,tebrik ediyoruz yazarları:)

      Sil
  3. Bu kadar fanatizm hiç iyi bir şey değil acaba o çocuklar neyin yerine ikame ediyorlar bu kitapları? bu yazarlara hiç denk gelmedim bilmiyorum da bir tane yine bu şekilde yazılmış kitabı bilmeden okudum ve beğenmedim aman ne kızdılar öyle böyle değil... nasıl olur da beğenmezmişim... toplumdaki çok ciddi soruna işaret ediyor bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fanatizm aşırıya kaçınca tadı bozuluyor.Ben de henüz okumadım bunlardan henüz

      Sil
  4. napcan işte böyle ya. ben seviyom vadpedçileri sadece aşk yazsalar da. psikopat adlı romanı okudum kitap olarak ama girip wadpedden okuyom arada ordan burdan, yazarların kendilerini de seviyom. kaçış edebiyatı diyorlar. bence okuyanlar da haklı. napsınlar evde başka. net ve böyle bir dünya. var mı bizde spor sanat filan etkinlik. anne babalar da zaten kötü model. okusunlar o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Tuğçe Aksal'da çok iyi bir yazar Wattpad'de çok tutuldu. Karanlık Aşk 4 seri üçü basıldı,Ana Dilim Aşk ve Şah'da basılacak.Kırmızı Gül,Çirkinlerde Sever ve Koyu Kırmızıda çok güzel kitaplar sadece değişik kurgular olduğu için geç geliyorlar.Bir bakın derim :)

    YanıtlaSil
  6. bizim blogçu arkadaşımız my real (aslı yılmaz) da wattpad romanı yayınlanıyoo. mendirek yayınlarııı :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..