Yeni Yılın İlk Kitap Fuarı Adana'da Ziyaretçilere Kapılarını Açacak.


2016'ya sayılı günler kala yine bir kitap fuarı haberi ile karşınızdayım:)Duyanlar illa ki olmuştur ancak hala bilmeyenler varsa yılın ilk kitap fuarı 9-17 Ocak 2016 tarihleri arasında Adana Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi'nde kitapseverlere kapılarını açıyor arkadaşlar.

Yine rekor bir katılım olur inşallah.Son zamanlarda kitap fuarları gereken ilgiyi görmeye başladı.Her fuarda olduğu gibi bu fuarda da ünlü yazarlar yer alacak.Fuara, aralarında Ercan Kesal, Gülten Dayıoğlu, Fehim Taştekin, Mahir Ünsal Eriş, Murathan Mungan, Aret Vartanyan ve Erdal Demirkıran'ın da bulunduğu pek çok yazar, şair ve çizer konuk olacak.

Fuara giriş ücretsizdir arkadaşlar.Çeşitli etkinliklerin de yer alacağı fuar,7-16 Ocak 2016 tarihleri arasında 10.00-19.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Merhaba! :) Ters Düz'ü okuyunca yorumlarınızı mutlaka beklerim... :) Çok sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kardeşim.Umarım istediğin gibi olur herşey;)

      Sil
  2. ne güzel yaa bi burda olmadı fuar bu sene :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bekliyorum Çorum'da:) Kaç yaşına geldim daha kitap fuarı deneyimi yaşayamadım maalesef:(

      Sil
  3. Mutlaka gitmeye çalışacağım..Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu sene bu fuara gideceğim için çok mutluyum. Ben de blogumda fuarla ilgili bir yazı yazdım ve fuarın imza programını paylaştım ama orada Ercan Kesal ve Mahir Ünsal Eriş yoktu. Şimdi burada onların da geleceğini okuyunca çok sevindim. İkisi de bu sene okuyup sevdiğim yazarlar. onlara kitap imzalatmak isterim.

    YanıtlaSil
  5. Gidemediğim ama gitmeyi çok istediğim bir fuar. Dilerim giden arkadaşlar izlenimlerini paylaşırlar.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba
    Ben üniversite iken (sanki çok zaman geçmiş gibi anlatıyorum) bu tür etkinlikler ülkede çok yaygın değildi. Bir kaç yıl içersinde baya bir yaygınlaşmaya başladı. Demek ki yayıncılar ve fuarcılar kitap okuyucuları imza ve fuar ile kandırıp yolmanın yolunu buldular. Neden böyle diyorum 4 yıl üst üste gittiğim İstanbul kitap fuarında pek bir indirimin olmaması, yayıncıların internet satıcıları kadar bile indirim yapmayıp, oraya gelen kitap okuyucularına bunları satmaları bana bunu düşündürdü. İmza işi bu fuarın ayrı bir çakallığı tabi. ½20 indirimlerle imzalayacak yazarın kitabını satmak çok etik kalıyor. Gidemeyenler aslında çok üzülmesinler. İndirim namına bir şey yok. Neresi güzel peki; o kadar kitap yayıncısı, okuyucu ve yazarlarla bir yerde olmak güzel. Yayıncılarla, yazarlar ve hatta oradaki sizin gibi fuarı gezmek için gelen okuyucularla sohbet edebiliyorsunuz. Bunun dışında pek bir numarası yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın kardeşim kitap fiyatları ülkemizde pahalı gerçekten.Fuarda çok daha ideal olmalı ki insanlar kitap alıp okusun.

      Sil
    2. Oradaki yayıncıların hepsi birinci el satıcılar. Ama çoğu göstermelik indirim yapıyor, bir kaç yayıncı haricinde. İmge ile orada tartıştım bu konu ile ilgili. Adamlar %20 indirim yapmışlar, bende çıkıştım birinci el satıcısınız internet satıcıları kadar indirim yapamıyorsunuz diye. Adam işte oradaki stant kirasından falan bahsetti. Orada bir kitaptan ½100'den fazla kar ediyorlar böyle şeyler söylüyorlar. Onun için bu bazı yayın evlerinin ağlamasına falan kanmayın. Neresi daha çok indirim yapıyorsa oradan alın. İnsanları kitap konusunda okumalarını artıracağız diye bu fuar çakallığının içine düşürdük birazda.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..