Zordur Soğuklarda Yaşamak

Geçen yaz tayin sebebi ile Erzurum'a eşimle geldik.Tayinim buraya çıktığında aslında sevinmiştim.Doğu görevi olduğu için daha zor yerler de vardı.Erzurum'a gelmeden önce herkes aynı şeyi söylüyordu.Orası çok soğuk memlekettir,giderken sıkı giyinin demişlerdi.Ben ne olacak yazın ortasında gidiyoruz bişey olmaz diye düşünüyordum.Uzun bir yolculuktan sonra Erzurum'a neredeyse varmıştık.Bir dinlenme tesisinde durduk ve az hava alalım dedik.Dışarıya bir çıktık ki,hava aniden çarptı:)Tabi biz turist gibi gelmişiz.Ne dedik bu soğuk böyle.Derken günler geçti ve kış geldi çattı.Evden işyerine gidene kadar inanırmısınız insanın burnu donuyor.Sadece burun kısmı değil içi bile donuyor.Hayatımda ilk defa böyle bir şeye şahit oluyorum.Bu ne soğuktur böyle.Bu aralar hemen hemen hergün -25 derece ve altına düşüyor.Özellikle gece çalışmak çok zor oluyor.Geçenlerde para çekmeye gittim birde ne göreyim,bankamatik donmuş ve ufo ile ısıtıyorlar:)
İnsanın parası ile rezil olması böyle birşey sanırım:).Durun bir foto daha ekleyim,ama resimdeki ben değilim ona göre:)

Resimler ne demek istediğimi daha iyi anlatmıştır sanırım.Çok soğuk ama güzel diyarlardan yazıyorum bunları...

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. resimleri görünce ne demek istediğini çok iyi anladım , herşey kararında güzel oluyor ...

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Evet ne azla yetiniyor insan ne çokla.Örneğin Antalya'dakiler kara hasret kaldıklarını belirtirler hep,bizlerde burada kardan şikayet ederiz değil mi,sevgilerle...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..