Kitap Cumhuriyeti'min Yeni Hazineleri:)



Kitap almayı her zaman çok sevmişimdir.Bugün de kitapçının önünden geçerken kabarık olan listem aklıma geldi ve bir hışımla girdim dükkana.Ne zamandır gözüme takılan Küçük Mucizeler Dükkanı ve Bir Yumak Mutlulu'ğu görünce almadan edemedim.Kısa bir süre önce açlık oyunları serisinin ilk kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim.Seriyi tamamlamak farz olmuştu ve almak mecburiyetinde kaldım:)Erebos'da hep gözüme takılıyordu ve onu da edindim.Biraz da harmanladım aslında kitapları.Duygusal birşeyler de alalım dedik:).Okuduktan sonra birbir paylaşacağım bu güzel kitapları sizlerle,sevgiler....

Yorum Gönder

30 Yorumlar

  1. hepsini birdenmi aldın:))
    çabuk oku:)))
    beğendiklerini önermeni bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hepsini birden aldım.Taşımak zor olmadı,hanımda yardım etti sağolsun:)Tamam okuduktan sonra yorumlarız zaten:)

      Sil
  2. Meave Binchy ve Debbie Macomber'ler şaşırttı, Tess Gerritsen Koleksiyonu, Jean-C. Grange Koleksiyonu ve okuduğunuz tüm gerilimlerden sonra :))
    Hepsini büyük bir keyifle okumanız dileğiyle, iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalsa gerilime devam ama hanım için aldım onlarıda:)Bende okuyacağım ama.Hep gerilmek iyi olmuyor arada neşelenmek duygulanmakta lazım demi.Yorumun için teşekkürler...

      Sil
    2. Tabi arada duygulanmakta lazım :))

      Sil
  3. aldığın kitapların hepsi güzel bende almayı bekliyorum inş. kısmetse bu ay alıcam keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım al oku yorumlarını alalım.Bu arada blogların en sevdiğim yanlarından biri de bizleri tanımadığımız yazarlarla tanıştırması ve bu bağlamda duygu alışverişi yapmak hoş oluyor.Yorumun için teşekkürler...

      Sil
  4. Ne mutlu size,gıpta ettim vallahi harikasınız..en kısa zamanda en dikkat çeken alıntıları paylaşmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için.Alıntıları paylaşırız tabi neden olmasın...

      Sil
  5. ah en sevdiğim etkinlik kitap almak.
    :)
    ne güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bende çok seviyorum bu etkinliği:)Yorumun için sağol.

      Sil
  6. ohhh..
    koklayın benim için onları bir kere:)
    bayılırım yeni kitabın kokusuna:)
    iyi okumalar.
    görüşleriniz bekleniyor haberiniz var değil mi;)
    sevgiler...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam seve seve görüşlerimi belirtirim merak etme,yorumun için sağol

      Sil
  7. Ne güzel yeni kitaplar almak , heyecanla hangisinden başlayacağına karar vermek değil mi ? Limon Ağacı , Küçük Mucizeler Dükkanı , Bir Yumak Mutluluğu okumuştum . Maeve Binchy ' nin bu kitabını okumamıştım , artık paylaşımlarını bekliyorum . Keyifli okumalar , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum hangisinden başlayacağına karar vermek gerçekten çok zor:)Aldıklarımın çoğunu okumuşun sen.Yorumlarımızı paylaşırız,teşekkürler...

      Sil
  8. http://maviumut88.blogspot.com/2012/03/mim-5-psikolojik-mim.html#comment-form
    http://maviumut88.blogspot.com/2012/03/ilk-cekilisim.html
    ikisinede beklerim cnm,açlık oyunları üçlemesi güzeldir.keyifle okurusn inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlere pek bakmıyorum ama çekilşe bakıyorum hemen:)

      Sil
    2. kitapsever birine çıkması hoş olur:) mutlaka beklerim.

      Sil
    3. Tamam katılıyorum hemen.Bloğumda çekilişler kısmı oluşturdum.Bütün çekilişeri orada toplayacağım..

      Sil
  9. ne zaman muzsuz olsam yada moralim bozuk olsa bi kitap dükkanına girip oranın havasını almak bile iyi gelir bana. benim gibi böyle kitap severleri görmek gerçekten güzel.kitaplarında birbirinden güzel.küçük mucizeler dükkanını bende aldım ama henüz okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap dükkanlarına girince bende saatlerce çıkamıyorum oradan.Çok güzel birşey okumak ve reyonlarda kaybolmak:)

      Sil
  10. yeni hazinelerin çok güzel :)
    ben de bu hafta kitap alışverişimi yapıcam.3 haftadır yapamamıştım.kitaplığımda 5 tane kitabım kalmış okumaya ve ben şok oldum :D
    bu arada açlık oyunları devam kitapları çok güzeldi.yanı sıra küçük mucizeler dükkanı ve bir yumak mutluluk'u bir solukta okuyacaksın emin ol
    keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her hazine bu kadar anlamlı olsa değil mi:)Açlık oyunlarına en kısa sürede devam edeceğim zaten.Küçük mucizeler dükkanını her blogda gördüm ve yorumlar iyi olunca 2 kitabı da aldım.Okuyacağım en kısa sürede sevgiler..

      Sil
  11. hepsi çok güzel, keyifle okuman dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizin kadar okuyamasak da idare ediyoruz:)

      Sil
  12. Oh ne güzeldir kitap almanın o muhteşem hazzı.İnsan her defasında bayram çocuğuna dönüyor :) Hepsini güzel günlerde keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
  13. Bu kitapları alalı epey oldu hepsini okudum hemen hemen.Dediğinize sonuna kadar katılıyorum.Kitap almak çok keyifli:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..