Uğur Böceği El Sanatları'ndan Çekiliş

Evvveeeett!!!
Facebook daki sayfamı izleyen arkadaş sayısı 300 e ulaşınca çekiliş yapacam demiştim.
Sonunda bende çekilişimi başlatıyorum artık.
Not : Resmin büyük halini görmek için üzerine tıklayınız..

*** 2 tane hediye veriyorum.Erkek takipçilerim için MASKOT , kadın takipçilerim için YÜZÜK..

Çekilişimin şartlarına gelince..

1)Blogumu izlemeye almanız gerek.
2)Çekilişi blogunuzda, facebook/twitter da resimli olarak duyurmanız gerek.
3)Çekiliş blogları, facebook/twitter sayfalarının yorumları kabul edilmeyecektir.Bu bloglar yorum yazarsa yorumları silinecektir.Adsız yorum bırakanların yorumları silinecektir.
4)Bu yazının altına duyurunuzun linkini yorum olarak belirtmeniz gerek :)

Çekilişe son katılım tarihi : 15 Nisan 2012
16 Nisan'da kura çekilecektir..
AYRINTILAR İÇİN:


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. çekilişin hayırlı olsun , şiirime bak mutlu oldumu bak bakalım yazdım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız çekiliş benim değil,uğur böceği el sanatlarının.Hemen bakıyorum yazına:)

      Sil
  2. :)) o kadar çok uğur böceğiniz varki
    sizin sanmamak mümkün değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın uğur böcekleri hanımla simgemiz gibi.Sen bizim evi görsen uğur böcekli o kadar şey varki:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..