Osman Aysu-Uzun Gece (Korku-Gerilim)

Korku dalında yıllarca kendimi yabancı yazarlarla avutmuşum.Meğersem bizim bu konuda üstadımız varmış.Osman Aysu'yu çok geç tanıdım ama bundan sonra okumaya hevesle devam edeceğim.Ayrıca Polisiye-Gerilim dalında da çok önemli eserleri varmış.Bu dalda Ahmet Ümit hep ön plana çıkmıştır genelde ama Osman Aysu da çok iyi bir yazar bence.En azından bu romanı çok güzeldi.Konuya gelecek olursak:

Sinem adında kendi halinde bir avukat vardır.Babası çok zengin olsa da o kendi hayatını yaşamayı tercih edip avukat olmuştur.Sıradan bir hayat yaşayan Sinem'in bir gün evine bir telefon gelir ve onu tehdit eder.İlk başlarda bunu pek önemsemez.Daha sonra sıklaşır bu telefonlar ve doğaüstü olaylar yaşanmaya başlar.Gelen telefonun ardından Sinem'in dünyası kabusa dönecektir.Paranormal olaylarla birlikte Sinem kafayı yemek üzeredir:)

Ustaca kurgulanmış bir roman.Sonunu ben romanın ortalarına doğru tahmin ettim.Korku film kültürüm sağlam olduğundan hemen yakaladım.Heyecanlı ve bir solukta okunacak bir roman.Adı gibi uzun bir gece olacaktır.Ve bu uzun gece insanı germeye yetiyor.Bir ara hiç sabah olmayacak sandım ki romanın sonunda sabah oldu:)

Bir dahaki alışverişimde Osman Aysu'ya biraz daha ağırlık vereceğim sanırım.Tarzını sevdim ben bu yazarın.

                                                KİTABIN ARKA SAYFASINDAN:

Genç bir kadın yatağının içinde birden korku ile uyanır.Üşümekte ve titremektedir.Olağandışı bir şeylerin olacağını hissetmekte,çok yakında tüm benliğini etkileyecek korkunç bir gelişmenin titreşimlerini almaktadır. Başucundaki telefon tam o sırada çalmaya başlar. Kadın başına musallat olacak belayı hisseder gibi kararsızca telefona bakar.Titreyen elleriyle ahizeyi kaldırır. Kulağına tok ve emredici bir ses gelir.Bu yabancı ses,kendisinin öldürdüğü eski kocası olduğunu ve intikam almaya geldiğini bildirir. Artık hayatında bir hayalet vardır...

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. Evet Osman Aysu iyi bir yazar. Tavşan Uykusu nu çok duydum yakınlarımdan. Dün de bu kitabı alıp almamakta kararsız kalıp almamıştım. İyi bir fikir oldu. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavşan Uykusu benim de dikkatimi çekmişti.Bir dahaki sefere alırım artık:)

      Sil
    2. umarım okumuşsunuzdur. çok güzel bir kitap

      Sil
  2. Merak ettiğim bir yazardı, Travma kitabını duyup listeme eklemiştim. Şimdi daha bir önem kazandı sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Travma kitabı benimde alacağım ilk kitap.Çok merak ediyorum o kitabı.

      Sil
  3. Osman Aysu'yu ablam çok sever ve kitaplarını takip eder. Ben henüz kalemiyle tanışmadım ama oldukça merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye-gerilim ve korku türündeki kitaplardan hoşlanıyorsan bir dene derim...

      Sil
    2. Ahmet Ümit okur ve severim. O halde bu yazarı da severim:)))

      Sil
  4. Osman Aysu'nun Soğuk Taşlar isimli bir kitabını okumuştum ben de, sevmiştim. Sonra başka kitaplarını okumaya fırsat bulamadım yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde çoğu kitabı seviliyor zaten de ben bu yazarı çok geç keşfettim:)

      Sil
  5. İlginç bir hikaye bende de merak uyandırdı okunacaklar listesine ekledim bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir o kadar da gerici.Gerilmek istiyorsan uygundur:)

      Sil
  6. Kalemini beğendiyseniz Yazar ve Aşkı'nı tavsiye ederim. Korku değil ama sayfaları nasıl çevirdiğinizi hatırlayamacaksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet sevdim.Bu kitabı da not aldım,teşekkürler tavsiyeniz için..

      Sil
  7. Osman Aysu kitapları birçok defa elime geçti ama almadım.Ama bu paylaşımdan sonra bu kitabı alabilirim..Konusu da ilginç.teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline geçerse kesin al:)Çok hızlı okutuyor kendini..

      Sil
  8. osman aysunun bütün romanlarını okudum.
    süperdir.
    bi deee, yılda iki tane yazıyor öle anlaşma yapmış.
    müthiş bir yazar.
    ne konular buluyor.
    süpeeer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün romanlarını okudun m?u wow:)Ben de okuyacağım kesinlikle:)

      Sil
  9. Osman Aysu , biliyorum kitaplarını elime alıp alıp bırakıyorum..
    korku-gerilim sever bir okur olarak cesaret edememiştim okumaya , bir seversem tam sararım şimdi.
    sen okudun beğendin , deep de hepsini okumuş baksana :)

    YanıtlaSil
  10. güzel kitapları olan bir yazarımız , bir iki eseri mevcut, sonra nedense ara verdim okumaya , dönmeli...

    YanıtlaSil
  11. Hakikaten olağanüstü bir yazar. Yedinci Uzman adlı romanını tavsiye ederim size, oda müthiş bir olay kurgusuna sahip. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu adamın hemen hemen bütün kitapları güzel sanırım.Herkes farklı bir kitabını tavsiye ediyor.Bunu da not aldım teşekkürler...

      Sil
    2. AAaa bak bende merak ettim, tatil için sıraya aldım:))
      öncelik gece evi, serisinde:))
      bu arada örgüye selamlar:))

      Sil
    3. Bak bunu mutlaka oku,çok sürükleyici..Tamam iletirim selamını eve gidince...

      Sil
  12. 1 yıl önce osman aysu dan büyük hesaplaşmayı (casus) okumustum,okudugum en güzel polisiye romanıydı osman aysu yazdıysa mutlaka okunur o kitap :)

    YanıtlaSil
  13. Osman aysu uzun gece okuyorum ama 128 ile 145 arası sayfaları yok en heyecanlı yerinde kaldım internette bakmadığım yer kalmadı nasıl bulabilirım :)

    YanıtlaSil
  14. @Gonca Kurşun
    Hay allah nasıl yapsak acaba?Kitaplığıma bir bakayım,eğer babama göndermediysem kitabı 17 sayfayı size resim halinde atarım okursunuz:)

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..