Blog İzleyicilerini Geri Getirme-2014

Arkadaşlar blogspot com.tr ye geçtiğinden bu yana izleyiciler kısmında hata vardı.Nette gezerken sorunun çözümünü buldum.Nalan Hanım deneme yanılma yoluyla sağolsun bu sorunu çözmüş.Bende kendi bloğuma uyguladım ve sonuç olumlu.

İlk önce Blogger Kumanda Paneli ne giriyoruz.Ayarlar kısmından resimde gördüğünüz gibi yayıncılık sekmesi altında bulunan blog isminin yanındaki düzenle sekmesine tıklıyoruz ve blog ismimizin yanına a harfi ekliyoruz.Bir kaç dakika sonra bu a harfini tekrar kaldırıyoruz ve sonuç olumlu,geçmiş olsun:)



Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim abicim ya. Blogum 28 Şubatta .yılını dolduracak diye çekiliş başlatacaktım ama bu yüzden başlatamıyordum. Sayende bu durumu düzeltebildim. Çok teşekkürler... ^_^

    YanıtlaSil
  2. @Selim Örs
    Rica ederim kardeşim,yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Ama asıl Teşekkürü Nalan Hanıma etmek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. Bana da sağolsun bir arkadaşım yardım etti Cumhuriyetim. Bu blog sorunları insanı deli ediyor :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler. Düzeltmeyi yaptım ve oldu.
    Keyifli haftasonları. :)

    YanıtlaSil
  5. yehuu geri geldi cok tesekkur edeırm sevgıler

    YanıtlaSil
  6. Aaa vallahi olduu :)) Ama sen yazmasaydın o bölümün çalışmadığını bile fark etmeyecektim :s
    Teşekküürlerr :)

    YanıtlaSil
  7. ben de sessiz gemi adlı arkadaştan öğrendim düzelttim yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  8. @ayşe koç
    İşinize yaramasına sevindim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. benim henüz hiç izleyicim olmadı ki geri getireyim :( bana biraz akıl verin nasıl izleyici toplayabilirim boş sınıfa ders anlatır gibi boşu boşuna blog yazmak hiç eğlenceli olmuyor :(

    YanıtlaSil
  10. @RENKLİ HAYALLER
    Biraz sabır gerektiriyor.Sen bloğuna eklemeye devam et ama öznel olsun,kopyala yapıştır yapma bir de güncel tut bloğunu bak zamanla ne kadar kişi geliyor kardeşim.Bir de amacın sürekli üye getirmek olmamalı yoksa yıpratır ve soğursun.Zamana bırak,rahat ol:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..