Savaş Tankı Değil,Kitap Tankı:)

Savaş Tankı Değil,Kitap Tankı:)

Çılgın sanatçı Raul Lemesoff yüzlerce kitap  taşıyabilen tank şeklinde gezici bir kütüphane yapmış.Buenos Airesli sanatçıya neden böyle bir şey yaptığı sorulduğunda''Bunu para için yapmıyorum,şöhret için yapmıyorum,sadece eğlenmek için yapıyorum'' Cevabını vermiş.

Arjantin'de tur atan sanatçı kitap isteyen herkese kitap veriyor.Yaklaşık 900 adet kitap varmış tankta.Bir yandan kitaplarını dağıtan sanatçı diğer yandan kendine bağışlanan kitapları da alıp kitapseverlere dağıtıyor.

Ülkemizde de bu tür şeyler görmek istiyorum arkadaş.Ne olur sanki çarşıda gezerken bize de kitaplar verilse:) 







Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Gelip bizlerede kitap verseler :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi o araç hareket edince kitaplar düşmüyor mu ? Aklıma ilk bu geldi :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşmüyodur bence.Yani ona göre dizayn etmişlerdir:)

      Sil
  3. Çok iyi yapmışlar :) Güzel fikirmiş, kesinlikle Türkiye'de de bu tür şeyler olmalı...

    YanıtlaSil
  4. Süper bir şey bu, çok anlamlı buldum.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.

    Bomba yerine kitap taşıyan böyle bir tankı ülkemizde de görmek isteriz elbette. Savaşın ne kadar kötü ve acımasız olduğunu işlemek için güzel bir fikir. Tebrik ederim.

    Güzel bir paylaşım olduğu için, sizin de emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizde bu tür şeyler görmeyi çok istiyoruz.Yorumunuza sağlık hocam,esen kalın..

      Sil
  6. İnan ki senin cümleni okumadan ben de aynısını içimden geçirdim. Biz ne zaman bu ülkede böyle şeyler göreceğiz ya? Görebilecek miyiz hatta ?

    YanıtlaSil
  7. Hem anlamlı hem de dikkat çekici. Başarılı buldum.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..