Yine A-101 Yine Yeni Kitap:)



Elimde halihazırda bulunan kitapları okumadan yeni kitap almama kararı vermiştim(Belki onuncu kez verişim) Bu sefer verdiğim karar biraz daha uzun sürdü ta ki A-101'de Murat Menteş'in Ruhi Mücerret kitabını görene kadar:)

Aslında bu A 101'den ilk kitap alışım değil.Zaman zaman uygun fiyata çok güzel kitaplar geliyor A-101'e.Bir baktım kitap adeta beni al diye yalvarıyor.Bir de o kapağındaki üç boyutlu kabartmaya hasta oldum:) Sonuç itibari ile her sözümü tutan ben kitap almama konusunda kendime söz geçirmedim.Elimde okunmayı bekleyen yüzlerce kitap ve kabaran kitaplığím var.Hadi hayırlısí;)

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. İyi okumalar, bu kitabı en son deli gibi blogunun sahibi çok önermişti. Başucu kitabı gibi. Ben de olsam dilşatın o yazısından dolayı ben de mutlaka alırdım herhalde

    YanıtlaSil
  2. kitap alma hastalığı bende de var :)

    YanıtlaSil
  3. Kendimi gördüm resmen. Ben de A101'den aldım aynı kitabı dayanamayarak.
    Dedim bir daha bu fiyata denk gelmez, almayı da düşünüyorum, merak ediyorum, al gitsin.
    Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de o şekilde dedim ve aldım.Güzel kitaplar geliyor zaman zaman.Buket Uzuner'in kitaplarını da dayanamayarak almıştım daha önce:)

      Sil
  4. Ben de istiyorum ama kesin yoktur buradaki şubede, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Her a101 de farklı kitaplar oluyor,onu da anlamış değilim:)

      Sil
  5. yakınlarda A101 olmadığından ender gidebiliyorum ama hiç kitaba denk gelmemiştim. hmmm iyi oldu bunu öğrendiğim:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de 101 kitaplarını yeni yeni keşfettim sayılır şimdi her gittiğimde arıyor gözlerim. "Ruhi Mücerret" merak ettiğim bir kitaptı, 101'de bulmanız ne iyi olmuş. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Kısa süre sonra okumayı düşünüyorum.

      Sil
  7. Daha önce hiç Murat Menteş okudun mu bilmiyorum ama bu yazar ya çok seviliyor ya da sıkıcı bulunup kitapları yarım bırakılıyor. Be yazara bayılan gruptanım. Ruhi Mücerret geçen sene okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Zevkle okursun diye umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk deneyimim olacak.Bakalım nasıl olacak.Yorum için teşekkürler umarım sizin gibi hissederim;)

      Sil
  8. Bu kitabın çok uygun olduğunu düşünmüştüm ben de. Ben de olmasa alırdım :D

    YanıtlaSil
  9. a101 den ben de alıyom yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. bu kitabı çok övmüşlerdi zamanında yolum düşerse bir bakayım bende...

    YanıtlaSil
  11. Ben marketlerin kitap satmasından hoşlanmıyorum. Köşede patates, domates satar gibi kitaplar duruyor. Hatta bazen orta yerde gıda maddeleri ile birlikte duruyorlar. Kitap biraz daha özen ister... Aç gözlü marketler bu defa da kültür sömürüsü peşindeler... Kitap konu olunca çok eleştiri yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldığım yerde kitaplar için özel bir yer ayırmışlar,fiyatlarda oldukça uygun,bana uyuyor açıkcası,ama dediğiniz gibi o tür yerlerde satılması uygun değil bencede;)

      Sil
  12. kesinlikle bende görsem bende alırdım ve kendime sürekli söz vermeme rağmen:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..